امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۰:۰۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48379
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در زمانی که هنوز علیدخت استعفا نداد ه بود !محمد زارع پور بارها در رسانه ها اعلام کرد ه بود که چون نوشاد عالمیان به تنهایی به مسابقات جهانی دعوت شده است  لذا هیچ مربی با او به این مسابقات اعزام نخواهد نمود! اما بعد از اطلاع رسانی این سایت در این باره مشخص گردید…

    tahlil

    در زمانی که هنوز علیدخت استعفا نداد ه بود !محمد زارع پور بارها در رسانه ها اعلام کرد ه بود که چون نوشاد عالمیان به تنهایی به مسابقات جهانی دعوت شده است  لذا هیچ مربی با او به این مسابقات اعزام نخواهد نمود!

    اما بعد از اطلاع رسانی این سایت در این باره مشخص گردید که نه تنها محمدزارع پور در حال سنگ اندازی و دخالت در کار سرمربی مستعفی بوده است بلکه  با این کار قصد داشته  تا بشدت وی را نزد افکار عمومی تخریب نماید!

    وقتی یک رئیس فدراسیون اعلام میکند که  نوشاد عالمیان بدون مربی به مسابقات  جهانی اعزام خواهد شد  چنانچه خلاف آن ثابت گردد  به این معنا خواهد بود که این رئیس فدراسیون  واقعیت را بیان نکرده  وبه دروغگویی متهم میگردد!

    حالا مشخص شده که   زارع پور از  محمد علی تمیم زاده که بیش از  سی سال است خارج از ایران به سر برده (پناهنده یا شهروندکشور آلمان) برای مربیگری  نوشاد استفاده نموده است!

    گفتنی است تمیم زاده خوزستانی و بزرگ شده اصفهان می باشد.

    در کارنامه سراسر  لطمه زارع پور به رشته مظلوم تنیس روی میز کشور  مسائل و موارد فراوانی دیده می شود که افکار عمومی و برخی  صاحب نظران آن را به فرد یا افرادی  در خارج از کشور  (فدراسیون جهانی وکنفدراسیون آسیا) ربط می دهند!

    البته قبل از اعزام نوشاد عالمیان به  بلژیک شایعاتی  بر سر زبانها افتاده بود که  قرار است افشی بدیعی  بعنوان مربی پشت دست نوشاد قرار گیرد اما بعد از بررسی  وتماس یکی از دوستان  مطمئن ؛معلوم شد که نامبرده از لحاظ قانونی  نمیتواند پشت دست نوشاد بعنوان مربی حضور داشته باشد اما سوال اینجاست که  وقتی قرار است سرمربی وقت  که از قضا بعنوان مربی باشگاهی  نوشاد هم فعالیت نموده و در دومسابقه بین المللی  وقتی بعنوان مربی پشت دست عالمیان بوده موفق شده بازیکن تایپه ای وبازیکن فرانسوی را شکست دهد  با  او اعزام نگردد پس آیا این امکان وجود دارد که آقای بدیعی از  حضور آقای تمیم زاده اطلاع نداشته باشد؟(حالا کاری به شایعات نداریم که با هماهنگی ایشان  وزارع پور صورت گرفته است)!

    از دیگر سو باید توجه داشت که آیامعرفی تمیم زاده  بعنوان مربی نوشاد عالمیان  با هماهنگی ومجوز شورای برون مرزی صورت گرفته است؟؟؟

    واما سخنی با آقای تمیم زاده:

    یا اینکه آقای  تمیم زاده از اخبار و اختلافات و مشکلات تنیس روی میز ایران  همانند  آشنایی با بازی نوشاد عالمیان  بی اطلاع بوده و یا اطلاع داشته است! مطمئنا حالت سومی وجود نخواهد داشت! لذا چنانچه ایشان  از وضعیت جاری تنیس روی میز اطلاع داشته است  چطوری و چگونه  وطبق کدام استدلال حاضر شده برخلاف موج ودر بی احترامی آشکار به مربیان داخلی کشور  این مسئولیت را بپذیرد؟واگر ایشان از وضعیت موجود اطلاع نداشته باشد که عذر بدتر از گناه تلقی خواهد شد!

    رفته رفته نمونه های فراوانی  از دخالت و کارشکنی محمد زارع پور در روند  کاری سرمربی مستعفی  درحال آشکار شدن می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیل روز!آن مرد از آلمان آمد"
    1. صدرالدینی گفت:

      از شتر پرسیدند: چرا گردنت کج است؟
      گفت: کجای بدنم راست است؟

    2. حامد گفت:

      آن مرد مربی است
      او با راکت آمد
      آوچندسال است که نیامده
      نمی دانم چطور شد که یکهو آمد
      کسی نمی داند با مجوزآمد یا نه
      اماآمدولی خوش نیامد
      نه به خودش
      نه به رئیس
      نه به پینگ پنگ


    تازه ترین اخبار