امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۳:۴۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48395
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   یک ایرانی که به آلمان مهاجرت کرده است یک شبه سرمربی نوشاد عالمیان در جام جهانی شد.     به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا باورش سخت است اما انگار حقیقت دارد. اینکه یک ایرانی که به آلمان مهاجرت کرده و در ۳۰ سال گذشته هیچ ارتباطی…

     

    یک ایرانی که به آلمان مهاجرت کرده است یک شبه سرمربی نوشاد عالمیان در جام جهانی شد.

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا باورش سخت است اما انگار حقیقت دارد. اینکه یک ایرانی که به آلمان مهاجرت کرده و در ۳۰ سال گذشته هیچ ارتباطی با کشور نداشته به یکباره مربی تیم ملی پینگ پنگ ایران در مسابقات جام جهانی شود!

     

    علی تمیم زاده مردی است که در مسابقات جهانی بلژیک با همکاری فدراسیون پینگ پنگ توانست آی دی کارت مربیگری در رده جهانی به نام جمهوری اسلامی ایران را دریافت کند و هدایت نوشاد عالمیان را بر عهده بگیرد.

     

    علی تمیم زاده بازیکن دهه ۶۰ که در مقطعی هم مربی تیم ملی جوانان بود و در حال حاضر نیز در بوندس لیگای آلمان مربیگری می‌کند اما او مدت هاست که از کشور رفته است و ظاهرا به آلمان پناهنده شده است.

     

    ظاهرا دلیل این اتفاق اعزام نشدن مربی برای نوشاد بوده و فدراسیون پینگ پنگ هم بدون هماهنگی با مسئولان حراست وزارت ورزش نام تمیم زاده را به عنوان مربی نوشاد عالمیان در جام جهانی می دهد تا این ایرانی پناهنده هدایت قهرمان ایرانی را برعهده بگیرد. فدراسیون پینگ پنگ اعلام کرده: واقعا در توان فدراسیون نبود که بخواهیم یک نفر را همراه او اعزام کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اتفاقی حیرت انگیز در پینگ پنگ:یک ایرانی پناهنده یک شبه مربی ایران در جام جهانی شد!؟"
    1. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      درتوان این فدراسیون است که همراه آقای سروش امیری نیا مربی اعزام کند اما در توانش نیست که در مسابقاتی این چنین مهم که تمامی دنیا به آن چشم دارد یک مربی به همراه نوشاد اعزام کند؟


    تازه ترین اخبار