امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۴:۲۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48401
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای جهانی بلژیک نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با انجام مسابقات جهانی مردان در بلژیک چهار نفر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. برای مشخص شدن چهار نفر برتر ابتدا شوشین برابر یان آن دیگر هموطن خود با نتیجه ۴برصفر به…

    در ادامه رقابتهای جهانی بلژیک نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با انجام مسابقات جهانی مردان در بلژیک چهار نفر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

    1

    برای مشخص شدن چهار نفر برتر ابتدا شوشین برابر یان آن دیگر هموطن خود با نتیجه ۴برصفر به برتری رسید.دربازی بعدی آنچاروف آلمانی برابر تانگ پنگ از هنک کنگ قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۴بر۱ از سد این بازیکن عبور نماید تا در نیمیه نهایی برابر شوشین چینی قرار گیرد.

    uy

    در دیگر بازیها سامسونوف بلاروسی برابر چانگ چیه یوان از چین تایپه قرار گرفت وموفق شد با نتیجه ۴بر۱ پیروز مسابقه گردد.در بازی بعدی تیمو بول آلمانی برابر مارکوس فریتاس پرتقالی قرار گرفت وبانتیجه ۴برصفر از سد این بازیکن گذشت تا در نیمه نهایی برابر سامسونوف بلاروسی روبرو گردد.

    این مسابقات به ترتیب در ساعت ۱۱ و۱۱:۳۰ دقیقه بوقت محلی بر روی میز شماره یک برگزار خواهد شد.

    لازم به توضیح است که  به دلیل غیر پینگ پنگی بودن مسسئولان فدراسیون  وتصمیمات اشتباه ،جای نوشاد عالمیان در میان ۱۲ بازیکن برتر جهان حسابی خالی بود.

    گفتنی است محمد زارع پورطی یک اقدام عجیب نوشاد عالمیان را بدون مربی به این رقابتها اعزام نمود وبا هماهنگیهای پشت پرده با برخی افراد از یک مربی ایرانی خارج نشین که بیش از بیست سال است در ایران حضور ندارد برای کوچ نوشاد عالمیان استفاده نمود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی مردان جهان دربلژیک/نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار