امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۸:۴۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48408
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی نوشاد عالمیان گفت: نوشاد یک فرصت استثنایی را از دست داد فقط به این دلیل که تنها اعزام شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رحمت عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رنکینگ نوشاد جزو ۵۰ تا ۶۰ تای دنیاست. وقتی به مسابقات جام جهانی که ۲۰ نفر برتر دنیا…

    مربی نوشاد عالمیان گفت: نوشاد یک فرصت استثنایی را از دست داد فقط به این دلیل که تنها اعزام شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رحمت عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رنکینگ نوشاد جزو ۵۰ تا ۶۰ تای دنیاست. وقتی به مسابقات جام جهانی که ۲۰ نفر برتر دنیا قرار گرفته اند دعوت شده است پس کار بزرگی کرده و نیاز به حمایت دارد تنها فرستادن وی کار درستی نبود و ایران را از یک افتخار بزرگ محروم کرد.

     

     

    وی افزود: نوشاد مقابل چن آن ۳ بر یک جلو بود اما ۴ بر ۳ باخت که واقعاً غیرقابل باور بود. از شب گذشته تاکنون اعصابم به هم ریخته است شاید باور نکنید ولی اشکم درآمد، زیرا نوشاد می توانست این حریف را ببرد در کاپ آسیایی ۲۰۱۳ هم ۴ بر صفر برده بود، علیدخت مربی بسیار خوبی است و امیدوارم وی را دوباره بازگردانند. در زمانی که وی کنار نوشاد است پسرم بهترین بازیها را انجام می دهد در کاپ آسیا هم وی کنار نوشاد بود.

     

     

    **نمی دانم چرا من را اعزام نمی کنند

     

     

    مربی نوشاد عالمیان گفت: مدت ۴۰ سال است که در پینگ پنگ فعالیت دارم ۱۵ سال عضو تیم ملی بود روزانه ۶ یا ۷ ساعت همراه نوشاد و نیما عالمیان تمرین می کنیم هیچ کس مثل من با نقاط قوت و ضعف وی آشنا نیست اما نمی دانم چرا هیچ وقت مرا همراه نوشاد اعزام نمی کنند.

     

     

    وی افزود: اگر نوشاد مربی داشت و چن آن را می برد می توانست تا ۱۰ تا یا ۵ تای برتر دنیا بالا بیاید، وی فقط در پارکینگ تمرین کرده و یکی دیگر از دلایل باختش این است که ماههاست در هیچ پروتور یا مسابقه ای شرکت نکرده است.

     

     

    عالمیان اذعان داشت: مدت ۲۰سال است که در مورد پینگ پنگ تحقیق می کنم از ۶ صبح شروع می کنم فیلم های بازی را می بینم بسیاری از سی دی را از بس مرور کرده ام پاک شده اند یک فیلم را ۱۰۰ بار دیده ام و بررسی می کنم که چه تکنیک هایی را به کار می برند که تا این حد قهرمان هستند کدام مربی این همه زمت می کشد اما متاسفانه در هیچ مسابقه ای من را نمی برند حتی شده به عنوان تماشاچی کنارش باشن وبه وی انگیزه دهم اما باز هم یک مسابقه من را نمی برند.

     

     

    ** مجبور شدم چک بدهم تا رضایت نامه دانشگاه را بگیرم

     

     

    رحمت عالمیان گفت: با وجود این که لاریجانی رئیس دانشگاه آیت اله آملی بسیار به ما کمک کرد و خواست برای اعزام نوشاد به جام جهانی همکاریهای لازم را انجام بدهند اما متاسفانه زیر دستانش تا می توانستند سنگ اندازی کردند تا به ما بدهند مجبور شدم ۳ روز ۶ ساعت در دانشگاه معطل شوم تا نامه نوشاد را برای اعزام بگیرم آخر هم مبلغ ۴ میلیون ونیم چک دادم تا موافقت کردند و با ما همکاری کرد و بلافاصله نامه را به تهران فرستاد همچنین علیرضا جان نصار که اگر کمک این عزیزان نبود نوشاد نمی توانست به بلژیک اعزام شود، البته پسرم یک روز دیرتر به مسابقات رسید.

     

     

    وی تاکید کرد: دغدعه اصلی نوشاد معافیت از سربازی است اگر این یک ترم باقی مانده دانشگاهش هم تمام شود دیگر نمی تواند به مسابقات اعزام شود.

     

     

     سوال مدیر سایت:

    باید از آقای عالمیان سوال شود که چرا و به چه علت قبل از اینکه نوشاد به مسابقات جهانی اعزام گردد در رسانه ها حاضر نشدند؟سوال مهمتر اینکه آیا اگر نوشاد در جمع ۱۲ نفر قرار می گرفت بازهم اینگونه مستئل را رسانه ای میکردند؟چه بسا اگر نوشاد در جمع ۱۲ نفر برتر قرار میگرفت از آقای خارج نشین  تشکر هم میگردید ..هرچه میکشیم از خودمان است  لذا خلایق هر چه لایق!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت عالمیان: اشکم از تنهایی پسرم در جام جهانی درآمد!/علیدخت را باید به تیم ملی برگردانند(سوال مدیر سایت)"
    1. حسين يونسي گفت:

      با عرض سلام خدمت اهالی محترم پینگ پنگ و همچنین مدیریت محترم سایت جناب علوی. به عقیده من جناب علوی در مورد اقای رحمت الله عالمیان کم لطفی فرمودند.وایشان شایسته این انتقاد تند وتیز نبود.بر همگان روشن است که پینگ پنگ ایران توسط نوشاد عالمیان وجهه جهانی پیدا کرد و قبل از نوشاد هیچکس دیگری نتوانست به این ظرفیتها دست یابد و فکر نمیکنم در کوتاه مدت نیز کسی توان این کار را داشته باشد.موفقیتهای نوشاد همچنین موجب پویایی وعلاقه مندی جوانان بسیاری در این رشته ورزشی گشت.وکسی که نوشاد و نیما را ساخته وپرداخته کرد و بصورت رایگان تقدیم پینگ پنگ ایران نمود پدر بی ادعا وزحمتکش انان که بنده به عینه دیده ام تمام زندگی شخصی وارامش خویش را فدای این کار ان هم در پارکینگ خانه اش نموده.ونوشاد با سیاستهای پدرش به اینجا که هست رسیده.برای او همه چیز در موفقیت و حفظ امادگی نوشاد در این بلبشوبازاراست.بنابراین اگر قبل از اعزام صحبتی میکردشاید فقظ نوشاد را از حضور در این مسابقه محروم مینمودوموجبات تشنج بیشتر که نتیجه ان سر خوردگی نوشاد بود را فراهم میکرد.در هر صورت امثال رحمت در این رشته ورزشی بسیار انگشت شمارند.امیدوارم که حرمت او همواره از طرف خانواده پینگ پنگ حفظ شود. با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب یونسی
        با سلام
        احتراما،به نظر می رسد که حضرتعالی مطلب اینجانب را درست مطالعه نفرموده باشید!دوست عزیز بنده فقط سوال کرده ام نه توهین!
        اما جنابعالی هم بهتر است بجای اینکه پاسخگوی نظرات دیگران باشید حداقل خودتان به سوالات مطرح شده پاسخگوباشید نه اینکه بحث را در حوزه خدای نکرده کم لطفی واین قبیل چیزها به حاشیه بکشانید.البته درهرصورت نظر حضرتعالی محترم است.
        باتشکر

    2. roozbeh haghighi گفت:

      با سلام خدمت اساتید بزرگوار، آقای علوی به نظر این حقیر اینجا حق با آقای عالمیان هست. چون به نظرم هیچکدوم از مربیان تیم ملی‌ مثل آقای عالمیان نوشاد رو نمیشناسن! کاملا هم واضح که چرا قبل از مسابقات اعتراضی نکرده! چون نمیخواسته کوچکترین تشنجی به نوشاد وارد بشه در آستانه مسابقات.

    3. حسين يونسي گفت:

      با سلام جناب علوی بنده عرض کردم انتقاد فرمودید نه توهین.که تفاوت زیادی با یکدیگر دارند.همچنین بنده چون دیدم نوشته نظر دهید عقیده خودم را بیان کردم .که از درج ان سپاسگزارم. با احترام

    4. roozbeh haghighi گفت:

      ولی‌ به نظرم اگه قرار بود خیلی‌ کمک کنیم به نوشاد باید همگی‌ یه بسیج میکردیم برای سربازی نوشاد یه کاری بکنیم که هرچه سریعتر بیاد بوندسلیگا! و از اون پارکین خلاص بشه! اینجا دیگه حرف تمرینیش هم از کودکستان نمیاد! مجبوره با پاتریک باوم، متنت، پترینک فرنسیسکا و … تمرین کنه!

    5. میلاد گفت:

      به نام خدا

      صحبتی در مورد بند آخر مطلب و سوال آقای علوی:

      بنده فقط میخوام عرض کنم که همه ی فعالان عرصه پینگ پنگ شهامت داشته باشند و انتقاد کنند و حرف خودشان را بزنند.

      احتراما منظور بنده آقای رحمت عالمیان یا شخص خاصی نیست اما پینگ پنگ ایران تا کنون از عدم انتقاد و محافظه کاری لطمه خورده است.

      چیزی که مشخص است عدم صلاحیت فدراسیون فعلی است پس انتقاد رواست و جای جبهه گیری ندارد و نباید از اقدامات متقابل فدراسیون ترسید چراکه فدراسیون تا آنجا که توانسته به پینگ پنگ کشور ضربه زده و وضع از این خرابتر نمی شود.

    6. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      به نظر من حضور آقا رحمت در کنار نوشاد و نیما خیلی میتونه در روند بازیشون تأثیرگذار باشه حتی اگ فدراسیون شخص دیگری رو به عنوان مربی یا سرمربی اعزام کنه و رحمت صرفا به عنوان همراه باهاشون اعزام بشه.
      شما اسمش رو بگذارید یه چیزی مثل روانشناس


    تازه ترین اخبار