امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۳:۱۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48416
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اردوی تیم ملی تنیس روی میز در حالی با حضور سرمربی جدید برگزار خواهد شد که هنوز خبری از ۳ بازیکن رنکینگ دار ایران در لیست نیست. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران احمد جعفری پور، سرمربی جدید تیم ملی تنیس روی میز که با شرط داشتن اختیار…

    اردوی تیم ملی تنیس روی میز در حالی با حضور سرمربی جدید برگزار خواهد شد که هنوز خبری از ۳ بازیکن رنکینگ دار ایران در لیست نیست.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران احمد جعفری پور، سرمربی جدید تیم ملی تنیس روی میز که با شرط داشتن اختیار تام در انتخاب نفرات دعوت شده به اردو و تیم ملی این سمت را پذیرفته بود لیست جدیدی را برای برپایی اردو اعلام کرد که در آن علاوه بر لیست دست کاری شده ابراهیم علیدخت هفت نفر اضافه شده اند.

     

    براین اساس نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، حمیدرضا طاهر خانی، میعاد لطفی، سروش امیری نیا، متین لطف الله نسبی و پوریا عمرانی نفراتی که پیش از این هم در لیست اردونشینان بودند به همراه واحد مالمیری، مهران احدی، عارف احمدی فر، محمد فرقدانی، امین میرالماسی، آرمان حاجی ائی و حامد باشت باوی بازیکنانی که جعفری پور به لیست اضافه کرد نفراتی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند اردویی که قرار است از هفتم آبان آغاز شود.

     

    در این گزارش آمده است، در این لیست خبری از محمدرضا اخلاق پسند نفر سوم رنکینگ ایران در فدراسیون جهانی، افشین نوروزی نفر چهارم رنکینگ و میدیا لطف اله نسبی نفر ششم رنکینگ که حرف و حدیث های فراوانی در خصوص کنار گذاشتن مشکوکشان از تیم ملی شنیده می شد نیست این موضوع باعث شد تا دوباره اختیار تام داشتن سرمربی جدید هم زیر سوال برود.

     

    یکی از نکات جالب اردوی این مرحله تیم ملی تنیس روی میز تغییر مکان میزبان است که هیئت تنیس روی میز اصفهان از برگزار کردن اردو برای رده سنی بزرگسالان منصرف شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "غیبت دوباره رنکینگ دارها در لیست اردونشینان"
    تازه ترین اخبار