امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۶:۲۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48421
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     افشین نوروزی فصل آینده نیز در تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد بازی خواهد کرد.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس، افشین نوروزی که پس از مصاحبه انتقادی‌اش نسبت به شرایط حال حاضر تنیس روی میز مورد غضب فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفت و چند…

     

     

    افشین نوروزی فصل آینده نیز در تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد بازی خواهد کرد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس، افشین نوروزی که پس از مصاحبه انتقادی‌اش نسبت به شرایط حال حاضر تنیس روی میز مورد غضب فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفت و چند بازی از فصل گذشته لیگ برتر و تیم ملی را از دست داد، در این فصل هم در دانشگاه آزاد به میدان خواهد کرد.

     

    مسئولان تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در حال حاضر به دنبال جذب نفرات مورد نظر خود هستند و به احتمال زیاد هدایت این تیم را هم «محمدباقر پسران» سرمربی فصل گذشته برعهده خواهد داشت.

     

    نوروزی که سابقه حضور در المپیک ۲۰۰۸ پکن را هم دارد به دلیل عدم حضور در مسابقات بین‌المللی در فهرست بازیکنان ستاره دار رنکینگ جهانی قرار گرفته است.

     

    به گزارش فارس، پس از تمدید چند باره مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ تنها پنج تیم حضور خود را اعلام کرده‌اند و به گفته ضرغامپور، مسئول لیگ تنیس روی میز احتمال برگزاری با ۶ تیم وجود دارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ملی‌پوش سابق تنیس روی میز و مغضوب فدراسیون در دانشگاه آزاد می‌ماند"
    تازه ترین اخبار