امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۳:۴۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48424
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شوشین (چین) وسامسونوف(بلاروس)به فینال رقابتهای جهانی تنیس روی میز مردان دربلژیک راه یافتند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای تنیس روی میز مردان جهان در بلژیک ودر بخش نیمه نهایی ابتدا شوشین(چین) وآتچاروف(آلمان) روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در نتیجه شوشین(چین) موفق شد با نتیجه ۴بر۳ از سد حریف آلمانی…

    شوشین (چین) وسامسونوف(بلاروس)به فینال رقابتهای جهانی تنیس روی میز مردان دربلژیک راه یافتند.

    1

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای تنیس روی میز مردان جهان در بلژیک ودر بخش نیمه نهایی ابتدا شوشین(چین) وآتچاروف(آلمان) روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در نتیجه شوشین(چین) موفق شد با نتیجه ۴بر۳ از سد حریف آلمانی خود گذشت وبه فینال رسید.

    4

    شوشین(چین) گیمهای اول و دوم را با نتیجه ۱۱بر۵ و۱۱بر۸ به سود خود به پایان رسانداما  این آتچاروف(آلمان) بود سه گیم بعدی را با نتیجه ۱۱بر۸ و۱۱بر۸ و۱۱بر۴اگذار کرد.درنهایت این شوشین(چین)بود که گیمهای ششم وهفتم را با نتیجه۱۱بر۹ و۱۱بر۲ به سود خود به پایان رساند تا اولین فینالیست این مسابقات باشد.

    3

    در دیگر دیدار این مسابقات که بین تیمو بول(آلمان) وسامسونوف(بلاروس) برگزار گردید این سامسونوف(بلاروس) کهنه کار بود که با ضربات زیبای خود بول آلمانی را مقهور خود ساخت وبا نتیجه ۴برصفر به پیروزی رسید.

    سامسونوف(بلاروس) گیمهای اول ودوم را با نتیجه ۱۱بر۸ و۱۱بر۴ به سود خود به پایان رساند ودر گیم سوم در حالی که ۸بر۴ از حریف خود پیش بود مربی آلمانها با گرفتن تایم روند بازی را تحت شعاع قرار داد و نیتجه این گیم در امتیاز ۸ برابر گردید.اما در نهایت این سامسونوف(بلاروس) کهنه کار بود که با نتیجه ۱۱بر۸ به پیروزی رسید.گیم چهارم که زیباترین گیم در این دیدار بود نیز با نتیجه ۱۱بر۸ به پایان رسید تا سامسونوف(بلاروس) وشوشین(چین) بازی فینال را برگزار نمایند.

    2

    در این بازی بسیار تماشایی صحنه های بسیار زیبایی  رقم خورد  که به جذابیت هر چه بیشتر این رقابتها افزود.

    گفتنی است  امروز در ساعت ۱۴:۳۰ رده بندی وساعت ۱۵:۳۰  بوقت محلی به ترتیب رده بندی و فینال این رقابتها برگزار خواهد شد.

    ریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    Untitled

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی مردان جهان دربلژیک/شوشین وسامسونوف به فینال رسیدند"
    تازه ترین اخبار