امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۲:۲۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48436
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مسابقات قهرمانی مردان جهان در بلژیک با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال پیگیری شد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن مسابقات جهانی بلژیک شوشین از چین به مقام قهرمانی دست یافت. در بارزی فینال که بین شوشین و سامسونوف برگزار گردید طبق پیش بینی ها این شوشین…

     

    1

     

    مسابقات قهرمانی مردان جهان در بلژیک با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال پیگیری شد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن مسابقات جهانی بلژیک شوشین از چین به مقام قهرمانی دست یافت.

    در بارزی فینال که بین شوشین و سامسونوف برگزار گردید طبق پیش بینی ها این شوشین چینی بود که موفق شد با نتیجه۴بر۱ از سد بازیکن بلاروسی عبور نماید.

    گیم اول این دیدار با نتیجه ۱۱بر۶ به سود بازیکن چینی به پایان رسید اما در گیم دوم هردوبازیکن در امتیاز ۱۰ برابر شده ودرنهایت این سامسونوف بود که موفق شد با نتیجه ۱۴ بر۱۲ پیروز گردد.

     

    2

    گیم سوم این دیدار با وجود نمایش بسیار عالی سامسونوف با نتیجه ۱۱بر۸ به سود شوشین که از ضربات بسیار سرعتی استفاده میکرد به اتمام رسید .در گیم چهارم باوجودی که هردوبازیکن در امتیاز۹بر۹ مساوی بودند اما در نهایت این شوشین بود که موفق به پیروزی گردید تا۳بریک از حریف خود پیشی بگیرد.گیم پنجم نیز با نتیجه ۱۱بر۷ به سود شوشین به پایان رسید تا این بازیکن چینی برسکوی قهرمانی مردان جهان بایستد.

     

    در بازی رده بندی که بین دوبازیکن آلمانی به نامهای آتچاروف و تیموبول برگزار گردید این آتچاروف بود که موفق شد با نتیجه ۴بر۱ از سد دیگر هموطن خود گذشته وبه مقام سوم برسد.

    گفتنی است نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این مسابقات بدلیل عدم درایت وپینگ پنگی بودن مسئولان فدراسیون  بدون مربی به بلژیک اعزام گردید و در حالی که یقینا می توانست در جمع ۱۲ نفر برتر مردان جهان جای بگیرد از صعود به این مرحله باز ماند.

     

    ریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    Untitled

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی مردان جهان دربلژیک/شوشین قهرمان جهان شد"
    تازه ترین اخبار