امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۱:۴۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4844
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز گفت: این که یکی بیاید و خود را سرمربی تیم ملی بداند مشکل آفرین شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛امیر عمیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در پاسخ به این سوال که بهتر نبود جلسه ای برگزار و پس از رفع…

    سرپرست امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز گفت: این که یکی بیاید و خود را سرمربی تیم ملی بداند مشکل آفرین شده است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛امیر عمیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در پاسخ به این سوال که بهتر نبود جلسه ای برگزار و پس از رفع موارد اختلاف نظر، ورزشکاران معترض به اردوی تیم ملی دعوت شوند؟ اظهار داشت: من با نماینده بازیکنان تا به حال ۲ ـ ۳ بار صحبت کرده ام. نمی توانیم برنامه هایی را که فدراسیون می گوید درست و صحیح است، به خاطر دوستان معترض اجرا نکنیم.
    اگر اردو نمی گذاشتیم مورد اعتراض واقع می شدیم که چرا اردو برگزار نمی شود. این که دوستان معترض چه درخواستی دارند ما بی خبر هستیم! قرار بود معترضان خواسته های خود را مکتوب و به ما ارائه بدهند که تا به امروز ارائه نشده است.
    وی افزود : دو بار از معترضان دعوت کردیم در اردوی تیم ملی تنیس روی میز حضور یابند ولی نیامدند . این نفرات را تا زمانی که در حد تیم ملی باشند به اردو دعوت می کنیم. ما مسابقات رده بندی خود را انجام می دهیم و هر وقت آقایان صلاح دیدند که در رقابت ها حضور پیدا کنند، استقبال می کنیم.
    سرپرست امور دبیری فدراسیون پینگ پنگ با اشاره به این مطلب که دوستان معترض درخواست دارند که در مسابقات باشگاهی بیش از یک ورزشکار خارجی حضور نداشته باشد ،  اظهار داشت : طی جلسه ای ۷ باشگاه دار شرکت کرده و در رای گیری صورت گرفته ۶ نفر رای دادند که در مسابقات ۲ بازیکن خارجی استفاده شود و تنها یک نفر رای ممتنع داد. من چطور می توانم به نظر باشگاهدارها توجه نکنم؟
    همین حرکات باعث شده که تیم های باشگاهی ما پس از یکی، دو سال حضور فراری شده و بروند. باشگاه ها پس از هزینه کردن ۵۰۰ میلیون و برنگشتن سرمایه از ادامه کار منصرف شده اند. باید کاری کنیم که هزینه صورت گرفته برای باشگاه ، سرمایه گذاری محسوب شود.
    عمیدی در مورد اختلاف بوجود آمده با رضا میرالماسی گفت: ما یک تیم مربیگری داریم. از هفت مربی دعوت کرده ایم تا زیر نظر مدیر تیم های ملی در رده ای مختلف کار کنند .
    این که یکی بیاید و خود را سرمربی بداند برای ما مشکل آفرین شده است. میرالماسی گفته به من بگوئید در کدام رده سنی کار کنم؟ روش کار ما به این صورت نیست. ما از وی خواستیم با مدیر تیم های ملی هماهنگ باشد و  زمانی که در هر رده نیاز بود، به فعالیت بپردازد.
    در مورد رده سنی که میرالماسی باید کار کند، صحبت نشده است. نظر من این است که با ارائه برنامه از سوی مربیان به مدیر تیم های ملی می توان برای برنامه ریزی آینده کمک مهمی انجام داد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مشکل این است که میرالماسی خود را سرمربی می داند / نمی دانم معترضان چه می خواهند !"
    تازه ترین اخبار