امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۵:۵۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48463
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کاپ جهانی پینگ پنگ بلژیک به شوشین از چین رسید و این پینگ پنگ باز ضمن کسب عنوان قهرمانی جایزه ۴۵ هزار دلاری این مسابقات را از آن خود کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از ایرنا؛دارنده عنوان دوم رده بندی فدراسیون جهانی در دیدار نهایی با غلبه بر «سامسونوف» بلاروس…

    کاپ جهانی پینگ پنگ بلژیک به شوشین از چین رسید و این پینگ پنگ باز ضمن کسب عنوان قهرمانی جایزه ۴۵ هزار دلاری این مسابقات را از آن خود کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از ایرنا؛دارنده عنوان دوم رده بندی فدراسیون جهانی در دیدار نهایی با غلبه بر «سامسونوف» بلاروس این عنوان را کسب کرد.

     

    در این دیدارتقریبا یک طرفه شوشین با نتیجه ۴ بر یک رقیب را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

     

    شوشین دردیدار نیمه نهایی و دریک بازی سخت و نفس گیر با نتیجه ۴ بر ۳ از سد «آووچاروف» آلمانی که بسیار آماده نشان می داد گذشت.

     

    در این دیدار پینگ پنگ باز چینی بازی را خوب شروع کرد و گیم های اول و دوم را از آن خود کرد او سپس نتیجه سه گیم متوالی را به رقیب سرسخت خود واگذار کرد و در حالی که می رفت این بازی را بازنده شود با استفاده از تجربه بالای خود نتیجه گیم های ششم و هفتم را به سود خود تمام کرد و به دیدار نهایی راه یافت.

     

    سامسونوف نیز برای رسیدن به فینال این رقابت ها با تیموبول آلمانی مصاف کرد و برخلاف انتظار با نتیجه ۴ بر صفر دارنده رتبه ۵ فدراسیون جهانی ونفر دوم دعوت شده به این رقابت ها را به سادگی شکست داد و فینالیست شد.

     

    تیمو بول پینگ پنگ باز مطرح آلمانی در دیدار رده بندی نیزکم فروغ بود و با نتیجه ۴ برصفر مغلوب آوچارووف دیگر نماینده آلمانی شد و به عنوان چهارمی بسنده کرد.

     

    نوشاد عالمیان برترین پینگ پنگ باز ایران که به دعوت فدراسیون جهانی درکاپ جهانی شرکت کرده بود درهمان مرحله گروهی حذف شد و از ادامه این رقابت ها باز ماند.

     

    البته کارشناسان پینگ پنگ ایران نداشتن مربی دراین رقابت ها را عامل اصلی نتیجه نگرفتن نماینده ایران در کاپ جهانی عنوان کردند که البته درجریان مسابقات مشخص شد یک مربی قدیمی ایرانی مقیم کشور آلمان به نام محمدرضا تمیمم زاده از سوی فدراسیون پینگ پنگ مامور شده تا هدایت نوشاد عالمیان را در این رقابت ها برعهده گیرد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپ جهانی پینگ پنگ به شوشین از چین رسید"
    تازه ترین اخبار