امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱:۴۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48526
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون پینگ‌پنگ خودش را تکذیب کرد! تا دیروز نوشاد مربی نداشت و حالا یک پناهنده مربی معرفی می‌شود! نویسنده : انسیه بحری جام‌جهانی تنیس روی میز بلژیک برای نابغه پینگ‌پنگ ایران خوش‌یمن نبود. نوشاد عالمیان که به عنوان نخستین بازیکن ایرانی از سوی فدراسیون جهانی به مسابقات جام‌جهانی بلژیک دعوت شده بود، پس از برد…

    فدراسیون پینگ‌پنگ خودش را تکذیب کرد!
    تا دیروز نوشاد مربی نداشت و حالا یک پناهنده مربی معرفی می‌شود!

    نویسنده : انسیه بحری
    جام‌جهانی تنیس روی میز بلژیک برای نابغه پینگ‌پنگ ایران خوش‌یمن نبود. نوشاد عالمیان که به عنوان نخستین بازیکن ایرانی از سوی فدراسیون جهانی به مسابقات جام‌جهانی بلژیک دعوت شده بود، پس از برد ورزشکاری از کانادا در دور دوم مغلوب چن‌ آن حریف قدرتمند چین‌تایپه‌ای خود شد، در حالی که قبلا این حریف خود را مغلوب کرده بود.
    بعد از حذف نوشاد، انتقادات زیادی برای اعزام نشدن مربی همراه وی آن‌هم در چنین مسابقه مهمی مطرح شد اما در کمال تعجب فدراسیون پینگ‌پنگ اعلام کرده که نوشاد در کاپ جهانی تنها نبوده و محمدعلی تمیم‌زاده به عنوان مربی، این ورزشکار را در مسابقات همراهی کرده است.

    داستان DI کارت مربی پناهنده
    گفته می‌شود ابراهیم علیدخت، سرمربی سابق تیم‌ملی که قبل از همکاری با فدراسیون پینگ‌پنگ از وی خواسته شد با فدراسیون زارع‌پور کار کند، بعد از مدتی تحمل فشار کاری و مشکلات مجبور به استعفا شد اما مساله به این‌جا ختم نشد و بعد از دعوت فدراسیون جهانی از نوشاد عالمیان برای حضور در بلژیک که همه هزینه‌های آن برعهده ITTF(فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ) بود، فدراسیون بارها اعلام کرد که هزینه‌ای برای اعزام مربی همراه با نوشاد ندارد و فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ از هیچ‌یک از مربیان ایرانی دعوت نکرده است بنابراین عالمیان به تنهایی راهی بلژیک شد.
    با این حال وقتی مسابقه نوشاد در سایت فدراسیون جهانی پخش شد، فردی نوشاد را هدایت می‌کرد که با توجه به IDکارتی که به گردن داشت مربی او محسوب می‌شد!
    شنیده می‌شود محمدعلی تمیم‌زاده از مربیان اصفهانی که کارمند ذوب‌آهن هم بوده و در سال ۶۴ یک دوره به عنوان مربی تیم‌ملی جوانان در مسابقات جام‌فجر حضور داشته و بیش از ۲۵سال است که همراه خانواده‌اش مقیم آلمان است، به عنوان مربی نوشاد در کاپ جهانی بلژیک حضور داشته است در حالی که گفته می‌شود وی در باشگاه‌های کوچک و آماتور فعالیت می‌کند.

    مگر مربیان ایرانی مرده‌اند؟!
    در همین ارتباط محمود نظری، سرپرست سابق تیم‌های ملی پینگ‌پنگ به«گل» می‌گوید:«قضیه انتخاب تمیم‌زاده به عنوان مربی نوشاد مربوط به دو، سه روز نیست و معلوم است که این مورد از چند هفته قبل هماهنگ شده چون بدون معرفی در فدراسیون، صدور IDکارت برای مربیان غیرممکن است.»
    وی با اشاره به اینکه ابتدا فدراسیون اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند مربی‌ای همراه با نوشاد به مسابقات جهانی اعزام کند و سپس با فاش شدن حضور تمیم‌زاده در بلژیک اعلام کرد که نوشاد تنها نبوده، افزود:«چرا ابتدا رییس فدراسیون به دروغ مصاحبه می‌کند که مربی اعزام نمی‌کنیم در صورتی که پشت‌پرده با یک مربی پناهنده برای کوچ نوشاد به توافق می‌رسد(!) شورای برون‌مرزی و حراست در جریان کار قرار نمی‌گیرند. مگر مربیان ایرانی مرده بودند که برای یک پناهنده این‌طور هزینه می‌شود؟»
    وی ادامه داد:«به هر حال سفر تمیم‌زاده از آلمان به بلژیک و اسکان چند روزه او در لیژ هزینه‌بر بوده است. این‌هم از عجایب روزگار و مدیریت ضعیف زارع‌پور است که حالا می‌بینیم.»
    نظری گفت:«بعد از اینکه خبر حضور این مربی در بلژیک لو رفت، سایت فدراسیون که حدود ساعت ۱۱ نتیجه مسابقه نوشاد را اعلام کرده بود، جملاتی مبنی بر تنها نبودن عالمیان در بلژیک به آن خبر اضافه کرد و تمیم‌زاده را به عنوان مربی معرفی کرد.»

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گل:تا دیروز نوشاد مربی نداشت و حالا یک پناهنده مربی معرفی می‌شود!"
    تازه ترین اخبار