امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۱:۳۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48547
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     اردوی تیم ملی تنیس روی میز از امروز با حضور ۹ بازیکن در آکادمی بین‌المللی تهران آغاز شد. این در حالی است که برای برگزاری اردو از سیزده بازیکن دعوت شده بود که البته یکی از آنها به طور رسمی انصراف خود را از شرکت در تمرینات اعلام کرد اما دلیل غیبت سه…

     

     

    اردوی تیم ملی تنیس روی میز از امروز با حضور ۹ بازیکن در آکادمی بین‌المللی تهران آغاز شد. این در حالی است که برای برگزاری اردو از سیزده بازیکن دعوت شده بود که البته یکی از آنها به طور رسمی انصراف خود را از شرکت در تمرینات اعلام کرد اما دلیل غیبت سه بازیکن دیگر مشخص نیست.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار مهر، بالاخره پس از مدت ها کش و قوس و قطعی شدن سرمربیگری احمد جعفری‌پور در تیم ملی تنیس روی میز، اردوی این تیم در آستانه حضور در دو پروتور جهانی لهستان و آلمان و البته آماده‎سازی برای مسابقات قهرمانی جهان با یک روز تاخیر از صبح امروز چهارشنبه در آکادمی بین المللی تهران آغاز شد.

     

    بعد از کنار گذاشته شدن محمد فرقدانی از فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز، قرار بود اردوی این تیم با حضور ۱۳ بازیکن آغاز شود. نوشاد عالمیان، نوشاد عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی، میعاد لطفی، متین لطف الله نسبی، آرمان حاجی‌ئی، پوریا عمرانی، واحد مالمیری، حامد باشت باوی، عارف احمدی‌فر، مهران احدی، سروش امیری‎نیا و امین میرالماسی بازیکنانی بودند که به حضور در این اردو دعوت شدند.

     

    از این میان عارف احمدی‌فر طی نامه‌ای به فدراسیون انصراف خود را از شرکت در اردوی تیم ملی تنیس روی میز اعلام کرد. بر این اساس باید ۱۲ بازیکن در آغاز اردوی این تیم شرکت می‌کردند اما تعداد بازیکنانی که صبح امروز در آکادمی بین‌المللی تهران زیر نظر جعفری‌پور تمرینات‌شان را آغاز کردند، ۹ نفر بود.

     

    متین لطف الله نسبی، مهران احدی و آرمان حاجی‌ئی بازیکنان غایب در آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز غایب بودند. البته غیبت حاجی‌ئی که از ناحیه کتف آسیب دیده است، هماهنگ شده بود اما دو بازیکن دیگر بدون اطلاع در تمرینات امروز غیبت کرده‌اند.

     

    در هر صورت اردوی تیم ملی تنیس روی میز با حضور ۹ بازیکن آغاز شده و قرار است تا ۱۳ آبان ماه در آکادمی بین‌المللی تهران پیگیری شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز درغیاب ۳ بازیکن/ بازیکنی که انصراف داد"
    تازه ترین اخبار