امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۶:۴۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48570
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های پینگ پنگ دسته اول و آزاد بانوان استان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز دسته اول و آزاد بانوان خراسان شمالی، افزود: این…

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های پینگ پنگ دسته اول و آزاد بانوان استان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز دسته اول و آزاد بانوان خراسان شمالی، افزود: این مسابقات با حضور ۲۴ راکت به دست از شهرستان های مختلف استان به میزبانی بجنورد و در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت برگزار شد.

     

    وی با اشاره به این که این دوره از رقابت‌ها به دو صورت دوره‌ای و حذفی برگزار شد، افزود: در پایان این مسابقات در دسته اول استان، مریم وحید به مقام قهرمانی رسید، فاطمه وحید در رده دوم ایستاد و زهرا مرادیان نیز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

     

    به گفته نکویی هر سه نفر اول مسابقات تنیس روی میز دسته اول بانوان خراسان شمالی از شهرستان بجنورد بودند.

     

    وی اضافه کرد: در رده آزاد نیز ملیحه ناطقی در رده نخست قرار گرفت، صالحه علیپور عنوان دوم را به دست آورد و هستی سیاح و حمیده ناطقی نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: هم اکنون حدود ۲۰۰ پینگ باز آقا و خانم به صورت رسمی و بیمه شده در شهرستان های مختلف خراسان شمالی در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ‌پنگ دسته اول و آزاد بانوان خراسان شمالی برگزار شد"
    تازه ترین اخبار