امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۹:۵۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48577
    ارسال خبر چاپ خبر
  • احمد جعفری پور» با بیان اینکه حکم سرمربیگری تیم ملی پینگ پنگ را گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد، نمی توان از تیمی که فقط شش روز برای آماده سازی، اردوی تدارکاتی داشته، انتظار زیادی داشت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری  ایرنا، جعفری پور پس…

    احمد جعفری پور» با بیان اینکه حکم سرمربیگری تیم ملی پینگ پنگ را گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد، نمی توان از تیمی که فقط شش روز برای آماده سازی، اردوی تدارکاتی داشته، انتظار زیادی داشت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری  ایرنا، جعفری پور پس از استعفای ناگهانی «ابراهیم علیدخت» از هدایت تیم ملی پینگ پنگ ایران و با دعوت «محمد زارع پور» رییس این فدراسیون به تهران آمد تا درخصوص مسوولیت فنی تیم ملی در مسابقات پیش رو مذاکره کند.

     

    وی در نخستین روز تشکیل اردوی تیم ملی و در گفت وگو با ایرنا گفت: با رییس فدراسیون تنیس روی میز به توافق رسیده و حکم سرمربیگری تیم را گرفته و کار خود را شروع کرده ام.

     

    جعفری پور افزود: همانطور که پیش از این نیز عنوان کرده بودم اگر حکم نمی دادند با آنان کار نمی کردم.

     

    وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه یکی از شروط شما برای پذیرش این مسوولیت اختیار تام بود، اما همزمان با انتصاب شما نام «محمد فرقدانی» از فهرست دعوت شدگان به اردوی این تیم خارج شد، گفت: بله، یکی از شرط های من برای قبول این مسوولیت اختبار کامل در حوزه فنی بوده است که خوشبختانه به من داده شد. محمد فرقدانی با هماهنگی من از اردو انصراف داد و محمد زارع پور در خارج کردن نام این بازیکن از فهرست تیم ملی نقشی نداشت.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ در پاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه نفرات اصلی برای اعزام به رقابت های لهستان و آلمان پیش از این انتخاب شده بودند و به نظر می رسد شما فقط مسوولیت آماده سازی آنها را تا زمان رقابت ها برعهده دارید، افزود: درست است که این نفرات از قبل مشخص شده بودند اما به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون همکاری می کنم و هیچ کس حق دخالت در امور فنی را ندارد.

     

    وی با بیان اینکه اکنون ۱۰ پینگ پنگ باز در تازه ترین اردوی تیم ملی شرکت دارند، گفت: نوشاد و نیما عالمیان،حمیدرضا طاهرخانی، پوریا عمرانی و سروش امیری نیا به عنوان نفرات برگزیده به پوروتورهای لهستان و آلمان اعزام می شوند.

     

    جعفری پور در پاسخ به این سووال که با این تیم جوان فکر می کنید چه نتیجه ای در این پورتورها کسب کنید، افزود: همین که بازیکنان در این رقابت ها خوب بازی کنند بس است، تازه تیم را تحویل گرفته ام و نباید انتظار نتیجه از من داشت.

     

    وی گفت: برای اعزام فقط شش روز زمان در اختیار داریم و در این مدت کم و بدون هیچ دیدار تدارکاتی نباید انتظار معجزه از من و تیم داشته باشید.

     

    جعفری پور در باره محمدرضا اخلاق پسند افزود: کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران به دلیل درگیری و اختلاف سلیقه با مسوولان فدراسیون در ترکیب تیم قرار نگرفت و به اردو هم دعوت نشد. او بازیکن خوب و باتجربه ای است، اکنون تنها کاری که می توانم انجام دهم گفت وگو و رفع کردن مشکل است تا بار دیگر از این المپیکی استفاده شود.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران با اشاره به آمادگی نوشاد عالمیان، عنوان کرد: خوشبختانه نوشاد به تازگی از کاپ جهانی بلژیک آمده و سرحال و آماده است او امید اول ما در این رقابت ها است و امیدوارم بتواند از حیثیت پینگ پنگ ایران دفاع کند.

     

    وی درباره سایر بازیکنان نیز گفت: آنها همگی خوب هستند اما باتوجه شرایطی که داشتند نمی شود زیاد از آنان انتظار داشت همین که خوب بازی کنند برای ما کفایت می کنند.

     

    جعفری پور درخصوص زمان اعزام ملی پوشان به این رقابت ها عنوان کرد: طبق برنامه ای که در اختیار دارم، دوازدهم آبان ماه به لهستان می رویم و پس از شرکت در رقابت های این کشور به آلمان خواهیم رفت.

     

    وی بار دیگر تاکید کرد: برای شرکت در این پوروتور هیچ دیدار تدارکاتی نداشته و از این رو نباید از این تیمی که تنها شش روز برای آماده سازی اردوی تدارکاتی داشته اند انتظار زیادی داشت.

     

    تیم ملی پینگ پنگ ایران برای شرکت در دو پوروتور لهستان و آلمان به این دو کشور اعزام می شود.

     

    پیش از این ابراهیم علیدخت هدایت این تیم را برعهده داشته است که به دلیل آنچه که دخالت های بی مورد رییس فدراسیون عنوان کرد، از سمت خود استعفا کرد.

     

    تازه ترین اردوی تیم ملی از روز چهارشنبه در آکادمی ملی پینگ پنگ آغاز و شش روز ادامه خواهد داشت؛ پیش از این قرار بود اردوی این تیم در اصفهان برگزار شود که به دلایل نامعلومی به تهران منتقل شد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور: حکم گرفته ام و سرمربی تیم ملی پینگ پنگ هستم"
    تازه ترین اخبار