امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۶:۴۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48582
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه مسابقات لیگ باشگاه های نونهالان نوجوانان کشور (دور برگشت از گروه اول) ، صبح امروز با پیروزی هیأت اصفهان بر نفت و گاز گچساران این تیم اصفهانی با توجه به سیزده امتیازی که از دور رفت بدست آورده ، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد گردیده…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه مسابقات لیگ باشگاه های نونهالان نوجوانان کشور (دور برگشت از گروه اول) ، صبح امروز با پیروزی هیأت اصفهان بر نفت و گاز گچساران این تیم اصفهانی با توجه به سیزده امتیازی که از دور رفت بدست آورده ، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد گردیده است .

     

    با غیبت هیأت فارس در این دوره از مسابقات ، از ابتدا شانس شهرداری سنندج برای قرار گرفتن در بین سه تیم برتر مجموع امتیازات رفت و برگشت افزایش یافته ، خصوصأ اینکه سنندجی ها روز گذشته موفق شدند در یک رقابت میلیمتری و علی رغم شکست متین حیدری نفر اول تیم ملی نوجوانان در قهرمانی آسیا از یک نونهال هرمزگانی با نتیجه نزدیک ۵-۴ میزبان یعنی هیأت هرمزگان را با شکست مواجه نموده و عملأ در بین صعود کنندگان از این مرحله قرار بگیرند .

     

    نفت و گاز گچساران نیز با ۱۳ امتیازی که در دور قبل ذخیره نموده ، یکی از صعود کنندگان به مرحله نهایی می باشد.

     

     

    از دیگر نکات جالب این بازی ها پیروزی قاطع هرمزگانی ها در مقابل پتروشیمی بندرامام آن هم با نتیجه ۵-۱ بوده است .

     

    قابل ذکر می باشد که سه تیم هیأت اصفهان ، نفت و گاز گچساران و شهرداری سنندج از گروه اول می بایست در مرحله نهایی این مسابقات با تیم های هیأت مرکزی ، هیأت همدان و هیأت قم از گروه دوم در یک جدول دوره ای شش تیمی و در دو مرحله رفت و برگشت به رقابت پرداخته تا رده بندی نهایی لیگ نونهالان و نوجوانان کشور در سال جاری مشخص گردد .

    گفتنی است که با توجه به مسافت بسیار طولانی فی مابین هرمزگان و بسیاری از نقاط کشور ، ورزشکاران هرمزگانی در اکثر میادین کشوری حاضر گردیده و از طرفی بسیاری از میزبانی ها به دلیل بعد مسافت ، به این استان خون گرم تخصیص داده نمی شود .

    تیم نونهالان نوجوانان هیأت هرمزگان که با نیروهای کاملأ بومی و بدون اسپانسر در این دوره از مسابقات حاضر گردیده ، در دور رفت و در بین هشت تیم به مقام پنجم رسیده و صبح امروز در اولین مسابقه رو در روی شهرداری سنندج قرار گرفته که طی یک بازی نزدیک ۵-۴ از این تیم کردستانی شکست خورده است .

    مهراد عباس زاده عضو ۱۲ بازیکن برتر نونهال و نوجوان کشور ، با سه پیروزی (دو بازی انفرادی و یک بازی دو نفره) در مقابل کردستانی ها ، علی رغم باخت تیمش ستاره میدان بوده است .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیگ نونهالان نوجوانان پسر-دور برگشت از گروه اول/درخشش هرمزگانیها"
    تازه ترین اخبار