امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۰:۰۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48600
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که پیش از این نبود بازیکن اصفهانی را به خاطر لغو اردو در این استان اعلام کرده بود، این بار انصراف او را دلیل عدم حضورش در تیم ملی دانست.   به گزارش خبرگزاری فارس، محمد فرقدانی که به اردوی تیم ملی تنیس روی میز دعوت شده…

     773900_PhotoA

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که پیش از این نبود بازیکن اصفهانی را به خاطر لغو اردو در این استان اعلام کرده بود، این بار انصراف او را دلیل عدم حضورش در تیم ملی دانست.

     

    به گزارش خبرگزاری فارس، محمد فرقدانی که به اردوی تیم ملی تنیس روی میز دعوت شده بود، به یک‌باره نامش از فهرست اردونشینان حذف شد. ابتدا احمد جعفری‌پور، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز دلیل این کار را این طور عنوان کرد که به دلیل اینکه قرار بود اردو در اصفهان برگزار شود گفتیم او هم در اردو باشد و پس از اینکه این اتفاق نیفتاد و خود به خود نام او خط خورد، اما او پس از آغاز اردو دلیل حذف نام این بازیکن را انصراف خودش اعلام کرده است.

     

    وی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: فرقدانی یکی از بازیکنان خوب ایران است و جزو ۸ نفر اول ایران هم بوده است و به همین دلیل به اردو دعوت کردیم، اما خودش اعلام کرد که نمی‌تواند حضور پیدا کند.

     

    وی در پاسخ به اینکه چرا پیش از آغاز اردو اعلام کردید دلیل اصلی دعوت او برای تشکر از هیئت اصفهان بوده است، گفت: این موضوع هم تاثیر داشت، اما دلیل اصلی استعفای خودش بود.

     

    به گزارش فارس، گفته می‌شود مسئولان فدراسیون تنیس روی میز در خط خوردن این بازیکن از تیم ملی نقش داشته باشند.

     

    میدیا لطف‌الله نسبی و امین میرالماسی نیز در زمان حضور علیدخت در تیم ملی تنیس روی میز با تصمیم مسئولان فدراسیون و شخص زراع‌پور، رئیس این مجموعه نام‌شان حذف شده بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صحبت‌های متفاوت سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد عدم حضور یک ملی‌پوش"
    تازه ترین اخبار