امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۹:۱۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48611
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برگزاری جلسه قرعه کشی لیگ برترآقایان که قرار است با نفوذ برخی افراد کاملا ذی نفع برگزار گردد،  غیر قانونی و با مغایرت صددرصدی با آئین نامه اجرایی  آن می باشد. طبق  اخبار منفعلانه که شتاب و عجله در آن بسادگی مشهود می باشد  اعلام شده که فردا قرار است جلسه قرعه کشی  لیگ برتر…

    imagesCA7Y23HL

    برگزاری جلسه قرعه کشی لیگ برترآقایان که قرار است با نفوذ برخی افراد کاملا ذی نفع برگزار گردد،  غیر قانونی و با مغایرت صددرصدی با آئین نامه اجرایی  آن می باشد.

    طبق  اخبار منفعلانه که شتاب و عجله در آن بسادگی مشهود می باشد  اعلام شده که فردا قرار است جلسه قرعه کشی  لیگ برتر آقایان برگزار گردد!

    ۱-اول اینکه  چنانچه  در نص آئین نامه  سازمان لیگ آمده است  هراستانی که درصدد حضور در لیگ برتر می باشد الزاما می بایست  چهار نفربازیکن در رده بندی های مختلف کشور  داشته باشد که متاسفانه استان مازندران از  چنین شرایط قانونی برخوردار نبوده وقاعدتا  نخواهد توانست  جزو تیمهای لیگ برتری باشد.

    ۲-اگر چنین اتفاقی رخ دهد و فردا جلسه قرعه کشی آن هم با این چند تیم برگزار گردد بخوبی مشخص خواهد شد که برخی افراد…!(بزودی باذکر نام و سوابقشان از آنان یادخواهیم نمود)!!!صرفا در صدد پرکردن جیب های خود بوده و به فکر ده هابازیکنی که از حضور در لیگ برتر  بیرون مانده اند نیستند وطبعیعتا با شفاف سازی و اطلاعات بعدی  یک بار دیگر حوزه تنیس روی  میز با تنش والتهاب همراه خواهد شد.

    ۳-اخبار واطلاعاتی  بدست ما رسیده که نشان میدهد برگزاری جلسه قرعه کشی لیگ برتر  با نفوذ برخی افرادمشخص  آن هم با پیچاندن محمد زارع پور صورت گرفته  وخبرها ی ارسالی نشان میدهد که زارع پور از پشت صحنه  این ماجرا اصلا اطلاعی نداشته و ندارد!(بزودی دراین باره اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت).

    ۴-اصلا خاصیت برگزاری  لیگ برتر با این چند تیم(شاید به زور پنج تیم) و بیرون ماندن بسیاری از بازیکنان صاحب حق  ومظلوم چه چیزی خواهد بود؟چه کسی یا کسانی بیش از همه از این قائله حساب نشده  ومشکوک سودهای کلانی به جیب خواهند زد؟

    ۵-طبق اخبار موثق قرار است  یک تیم  تحت رهبری یکی از مربیان تیم ملی سابق کشور به این تیمها اظافه گردد که با این روش  امکان حضور برای این تیم یا تیمهای دیگر غیرممکن یا سخت خواهد شد!

    ۶-مادامی که برخی افراد در کمیته فنی  ذی نفع در باشگاه وباشگاه داری هستند  این ماجرا کاملا مشکوک وغیر قانونی تلقی میگردد که بزودی  وبصورت مفصل در این باره  اطلاع رسانی مبسوطی  صورت خواهد گرفت.

    ۷-آیا بهتر نیست کسانی که در شعار نه در عمل  خود را عددی احساس کرده ومدام تلقین میکنند که به فکر این رشته بوده و به قصد خدمت زیر پرچم زارع پور  نشسته اند کمی هم به فکر دیگر بازیکنان مظلومی که از این سفره بیرون مانده اند  باشند؟

     ۸- مطمئنا برخی تیمهای شرکت کننده در لیگ برتر بعنوان دست گرمی ویا سیاهی لشکر قلمداد گردیده  تا جایی که حتی عدم حضور آنان در لیگ برتر  بهتر از حضوری این چنینی خواهد بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قرعه کشی لیگ برتر و دور زدن محمد زارع پور!"
    تازه ترین اخبار