امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۵:۴۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48654
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز دهم آذر را آخرین مهلت برای حضور تیم‌ها اعلام کرد.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز امروز برگزار شد و پنج تیمی که تاکنون حضورشان قطعی شده است، نقطه نظرات خود را…

     773900_PhotoA

     

    کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز دهم آذر را آخرین مهلت برای حضور تیم‌ها اعلام کرد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز امروز برگزار شد و پنج تیمی که تاکنون حضورشان قطعی شده است، نقطه نظرات خود را بیان کردند و در خصوص دو بند از آیین‌نامه لیگ هم بحث و بررسی صورت گرفت.

     

    بر اساس تصمیم کمیته مسابقات قرار است رقابت‌ها از ۲۵ آذر آغاز شود و دهم آذر نیز آخرین مهلت برای اعلام آمادگی تیم‌ها عنوان شد.

     

    در این جلسه در خصوص یکی از بندهای آیین نامه مربوط به حضور نفرات چهارم تا ششم رده‌بندی دسته برتر در تیم‌های متفاوت بحث و بررسی صورت گرفت و ضرغامپور مسئول کمیته مسابقات معتقد بود که باید این بند برداشته شود و تنها نوشاد و نیما عالمیان در یک تیم نباشند که مورد موافقت پنج تیم حاضر قرار نگرفت.

     

    در این جلسه همچنین در خصوص اینکه قرار بود تیم‌های حاضر حتما چهار نفر از بازیکنان رده بندی را انتخاب کنند، بحث و بررسی شد که در نهایت این بند برداشته شد و هر تیمی با هر بازیکنانی می‌تواند در لیگ حاضر شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۱۰ آذر آخرین مهلت برای حضور تیم‌ها در لیگ برتر تنیس روی میز/ برگزاری رقابت‌ها از ۲۵ آذر"
    تازه ترین اخبار