امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۷:۱۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48685
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بایرام پور: علت برتری هیات پینگ پنگ، اخذ تصمیمات کارشناسی است

     

     

     

    بایرام پور: علت برتری هیات پینگ پنگ، اخذ تصمیمات کارشناسی است

     

    هیات پینگ پنگ استان تهران به لحاظ بهبود و ارتقاء عملکردی، به عنوان بهترین هیات ورزشی استان تهران شناخته شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد بایرام پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، در این ارتباط افزود: طبق آمار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، هیات پینگ پنگ توانست به عنوان بهترین هیات در بین هیات های ورزشی استان برگزیده شود.

    وی ادامه داد: کسب این مقام درحالی است که هیات پینگ پنگ استان تهران بین هیات های پینگ پنگ استان های کشور نیز مقام اولی را کسب نموده است.

    رییس هیات پینگ پنگ استان تهران همچنین گفت: اینکه هیات یا فدراسیونی برتر شناخته می شود، حاصل کار تخصصی و مشارکتی است.

    محمد بایرام پور افزود: هیات پینگ پنگ استان تهران همواره برخود فرض می داند تا از مشاوره پیشکسوتان، اساتید و قهرمانان ملی بی بهره نماند.

    وی گفت: برگزاری مسابقات مرحله ای به موقع و اینکه تنها معیار انتخاب ورزشکار جهت شرکت در مسابقات استانی و کشوری را حضور در مسابقات رده بندی خودمان دانسته ایم، یکی از دلائل برتری این هیات بود.

    بایرام پور افزود: به این ترتیب ورزشکار توجیه شد که برای بالا بردن سطح فنی و کسب عنوان قهرمانی حتما می بایستی در مسابقات رده بندی استان حضور داشته باشد.

    وی گفت: به این ترتیب ورزشکار به خاطر آبروی ورزشی و نیز رسیدن به منویات ورزشی خود مجبور شد تا تمرینات بیشتری را در دستور کار خود قراردهد که این امر منجر به کسب قهرمانی های مختلف خواهد شد.

    بایرام پور تعامل با فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران را نیز از دیگر عوامل موفقیت هیات پینگ پنگ استان تهران دانست.

    وی پرداخت مستمری به قهرمانان، تقویت فضای فرهنگی و گسترش رفتار پهلوانی بین قهرمانان، پرداخت به موقع حق الزحمه داوران و مربیان در حد توان و در اختیار گذاردن سالن تمرینی هیات به قهرمانان را از دیگر عوامل کسب برتری هیات پینگ پنگ استان تهران ذکر کرد.

    بایرام پور گفت: اهدای جوایز به قهرمانان، تهیه تجهیزات و وسایل موردنیاز درحد بضاعت و اینکه داوران، ورزشکاران و مربیان بدانند که درحد توانمان در جهت منافع این ورزش کوشش می کنیم، باعث برتری هیات پینگ پنگ استان تهران نسبت به سایر هیات های ورزشی در پایتخت شده است.

    وی در پایان از فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، پیشکسوتان، قهرمانان و صاحبان رسانه و مربیان و خانواده های ورزشکاران تقدیر کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هیئت تنیس روی میز استان تهران بعنوان هئیت برتر معرفی شد"
    1. شقایق حسین زاده گفت:

      با سلام وعرض تبریک خدمت اقای بایرام پوراز زحمات جنابعالی تشکر کرده واز حمایت های شما وخانم میربابایی سپاسگزارم

    2. امید شمس گفت:

      باعرض تبریک وخسته نباشید خدمت محمد آقای عزیز،موفقیت روز شما آرزومندم


    تازه ترین اخبار