امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۸:۵۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48695
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز حذف یک بند از آیین‌نامه لیگ ‌برتر در خصوص حضور تیم‌ها با بازیکنان آزاد را به سود این رشته ندانست.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حذف بندی از آیین‌نامه در خصوص اجبار تیم‌ها…

     

     

    سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز حذف یک بند از آیین‌نامه لیگ ‌برتر در خصوص حضور تیم‌ها با بازیکنان آزاد را به سود این رشته ندانست.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حذف بندی از آیین‌نامه در خصوص اجبار تیم‌ها به استفاده از چهار بازیکن رده‌بندی تنیس روی میز اظهار داشت: این موضوع برای تنیس روی میز ایران خوب نیست که هر تیمی بخواهد با هر شرایطی دوست داشت در لیگ حضور پیدا کند، چون شأن لیگ برتر پایین می‌آید.

     

    وی ادامه داد: یعنی سرپرست پنج تیم لیگی دل‌شان بیشتر از کمیته فنی فدراسیون برای تنیس روی میز سوخته است که تصویب کردند تیم‌ها با هر بازیکنی دوست داشتند در لیگ شرکت کنند؟ مصالح باشگاه‌ها باید در نظر گرفته یا مصالح تنیس روی میز؟

     

    سرمربی سابق تیم ملی و فصل گذشته بانک دی عنوان کرد: اگر دوستان به این نتیجه رسیده‌اند که با این کار تیم‌ها در تنیس روی میز سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، مقصر خودشان هستند. چرا مسئولان فدراسیون فقط منتظرند تیم‌ها برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کنند، خوشان پا پیش نمی‌گذارند و دنبال اسپانسرها نمی‌روند؟ متاسفانه فقط بندهایی رعایت می‌شود که به سود فدراسیون است. مگر تصویب نشده بود که تیم قهرمان فصل گذشته به رقابت‌های جهانی اعزام شود، چرا این کار را نکردند؟

     

    علیدخت گفت: با این قانونی که دوستان خودشان بریده و دوخته‌اند؛ دیگر نمی‌توان اسم این لیگ را لیگ برتر گذاشت.

     

    وی در ادامه با انتقاد از کسانی که فصل گذشته می‌گفتند بانک دی قیمت بازیکنان را بالا برده است، عنوان کرد: در این فصل هم همان‌هایی که به ما تهمت می‌زدند، بیایند قراردادهای خود را شفاف کنند تا همه چیز مشخص شود.

     

    لیگ برتر تنیس روی میز از ۲۵ آذر آغاز می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتقاد سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز نسبت به حذف یک بند از آیین‌نامه لیگ‌برتر"
    تازه ترین اخبار