امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۱:۴۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4871
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: تیم استان در هفتمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین به صورت ترکیبی و همراه با ملی پوشان کشور مقابل حریفان خارجی خود به میدان می روند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ایران ؛’ابوالفضل حمزه ای’ اظهار داشت: شانزده تنیسور از استان در قالب…

    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: تیم استان در هفتمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین به صورت ترکیبی و همراه با ملی پوشان کشور مقابل حریفان خارجی خود به میدان می روند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ایران ؛’ابوالفضل حمزه ای’ اظهار داشت: شانزده تنیسور از استان در قالب دو تیم نوجوانان و جوانان به همراه تیم های ملی در رقابت های بین المللی تنیس روی میز قزوین شرکت خواهند کرد.
    این مسوول ورزشی با اشاره به این که تاکنون هفت تیم خارجی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند، اظهار کرد: تا روز برگزاری این رقابت ها احتمال افزایش حضور تیم های خارجی وجود دارد.
    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین خاطر نشان کرد: تاکنون تیم های بلاروس، عراق، قطر، اوکراین، ترکمنستان، سوئد و قزاقستان برای شرکت در هفتیمن دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین اعلام آمادگی کرده اند.
    حمزه ای، برگزاری این مسابقات را در رشد سطح فنی و تجربی تنیس بازان قزوینی بسیار موثر دانست و گفت: میزبانی قزوین در مسابقاتی با این سطح و حضور تنیس بازان خارجی در آن، بدون شک نقش مهم و موثری در ارتقای انگیزه و توان فنی تنیس بازان قزوینی خواهد گذاشت.
    این مسوول ورزشی در پایان با اشاره به این که مسابقات بین المللی قزوین به عنوان رقابت های رسمی در تقویم فدراسیون جهانی این رشته به ثبت رسیده است، اظهار امیدواری کرد: ورزشکاران قزوینی در این مسابقات ضمن افزایش اندوخته های فنی و تجربی خود، به مقام های خوب و قابل توجهی دست پیدا کنند.
    هفتمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان قزوین (یادواره شهدای ورزشکار و ۳ هزار شهید استان) ۱۳ تا ۱۶ مهر ماه امسال در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "تنیس بازان قزوینی همراه با ملی پوشان مقابل تیم های خارجی قرار می گیرند"
    تازه ترین اخبار