امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۵:۳۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48719
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران می‌گوید اگر برنامه‌هایش اجرایی شود، تیم ایران از رده ۳۵ دنیا به رده ۲۴ می‌رسد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برنامه‌های خود برای تیم ملی، گفت: در حال نوشتن تقویم هستم. با توجه…

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران می‌گوید اگر برنامه‌هایش اجرایی شود، تیم ایران از رده ۳۵ دنیا به رده ۲۴ می‌رسد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برنامه‌های خود برای تیم ملی، گفت: در حال نوشتن تقویم هستم. با توجه به برنامه‌های فدراسیون جهانی در نظر دارم که اردوهای تیم ملی را هر ماه برگزار کنم.

     

     

     

    وی ادامه داد: قول می‌دهم اگر برنامه‌های من اجرایی شود تیم پینگ‌پنگ ایران از رده ۳۵ دنیا به رده ۲۴ برسد.

     

     

     

    جعفری پور با بیان این که می‌خواهم اردوهای تیم ملی به صورت منظم هر ماه برگزار شود، گفت: درخواست کرده‌ام که در اردیبهشت ماه در کمپ چین اردویی برگزار شود یا این که اردویی با همان شرایط در کیش یا یکی از شهرهای شمالی و با حضور چند بازیکن خارجی برگزار شود.

     

     

     

    وی در مورد این که اردوی تیم ملی بدون حضور برخی بازیکنان شاخص برگزار شد و شما هم پیش از این گفته بودید برای حل اختلافات بین بازیکنان با فدراسیون اقدام خواهید کرد؟ گفت: معتقدم که همه باید در جایگاه خود قرار بگیرند. یک بازیکن نمی‌تواند در رسانه‌ها هر چه می‌خواهد درد و دل کند و می‌تواند چنین صحبت‌هایی با رعایت سلسله مراتب از طریق مربی به فدراسیون اعلام شود.

     

     

     

    جعفری پور گفت: فکر نمی‌کنم چنین موضوعاتی تنها در پینگ‌پنگ وجود داشته باشد. البته از سویی فدراسیون هم باید سعه صدر داشته و به مربی‌اش اعتماد داشته باشد. در همین مدت که من در تیم ملی حضور یافته‌ام دو، سه بازیکنی که به تیم ملی دعوت نشده بودند را به اردو آوردم، اما به هر حال از بازیکنان نیز می‌خواهم که تحت تاثیر شرایط قرار نگیرند و به حاشیه نروند.

     

     

     

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ افزود: یک بازیکن موفق نباید به حاشیه برود. ممکن است گاهی انتقادات بر حقی هم وجود داشته باشد، اما این انتقادات باید از کانال خود بیان شود و تمام خانواده پینگ‌پنگ در کنار هم باشند.

     

     

     

    وی افزود: جوانانی که در اردوی تیم ملی هستند در کنار بزرگ‌ترها رشد می‌کنند و ما به این بازیکنان نیاز داریم.

     

     

     

    جعفری پور درباره آخرین اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ پیش از اعزام به تورهای حرفه‌ای لهستان و آلمان هم گفت: بازیکنان تمرینات خوبی را انجام داده‌اند و در اردو سعی کردیم شرایط مسابقه را ایجاد کنیم. این بازیکنان بدن‌های آماده‌ای دارند. البته سطح بازی‌های پیش‌رو هم بسیار بالاست و بازیکنان خوب دنیا در آن حضور دارند. اما امیدواریم که ملی‌پوشان ایران نیز خوب ظاهر شوند و این رقابت‌ها فرصتی است تا جوانان حاضر در تیم ملی میدان ببینند، چون آنها پشتوانه تیم ملی هستند.

     

     

     

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ خاطر نشان کرد: زمانی می‌توان عملکرد ملی‌پوشان را راضی کننده توصیف کرد که آنها بازی خوبی را در این رقابت‌ها ارائه دهند.

     

    توضیح مدیر سایت:

    جناب جعفری پور در یک ادعای عجیب اظهار داشته اند که بااجرای برنامه هایم ایران به رتبه ۲۴ جهان خواهید رسید!

    بد نیست به این مربی محترم پیشنهاد دهیم که اگر چینین توانایی در وجود حضرتعالی موود می باشد پس چرا و به چه علت در طی بیست سال گذشته در استان مظلوم وقابل احترام شما چاره ای اساسی بحال زار تنیس روی میز نفرموده اید؟؟؟

    تازه اگر واقعا توانایی چنین کاری را دارید بهتر نیست این بازیکنان آماده را که هرکدام مربیانشان اشخاص دیگری بوده اند رها کرده و در استان خود به فکر بالابردن امتیاز آن باشید؟مثلا یک بازیکن طراز اول بسازید؟؟؟

    شما همان جناب جعفری پوری هستید که در مرتبه اول توسط مدیریت همین فدراسیون یک شبه عزل وخانه نشین شدید حالا هم پیشنهاد میگردد که از این قول وقرارهای نشدنی ندهید زیرا اول فشار را بر خودمضاعف میکنید و بعد اینکه خودتان هم این وعده داد شده را قبول ندارید!

    ما واقعا اگر طبیب بودیم که انشاالله حضرتعالی هستید اول در استان خود یا شهرستان خود بازیکن سازی در حد قابل قبولی می کردیم حالا چگونه میتوانیم با این سیستم حاکم برفدراسیون تنیس روی میز ایران را تا رتبه ۲۴ بکشانیم الله اعلم!

    در هر صورت موفق باشید اما پیش بینی بنده این است که این قولها آرزوی درازی است آن هم با این مدیریت فعلی!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وعده‌ی سرمربی جدید پینگ‌پنگ: با اجرای برنامه‌هایم، ایران به رده ۲۴ جهان می‌رسد(توضیح مدیر سایت)"
    1. amidi گفت:

      با سلام برای کسب رده ۲۴ یا هر رده دیگری بایستی شرایط تیم از شرایط فعلی تیم دارای ان رنکینگ بهتر باشد و امتیازی بهتر کسب کرده باشد.جمع امتیازات ۳ نفر اول هر تیم ملاک عمل است .اگر ما کماکان نفر سوم تیم که دارای رنکینگ است بایکوت باشد و نفرات ۴ الی ۷ ما ستاره دار باشند و برنامه برون مرزی برای حضور در پروتورهای معتبر نداشته باشیم یا توسط شورای برون مرزی تایید نشود ،مشکل قابل حل نخواهد بود.ایا مربی تیم ملی اینگونه موارد در حیطه اختیاراتش هست؟تمرین خوب و برنامه سیستماتیک خوب است اما کافی نیست.ما کل برنامه برون مرزیمان باید به تایید شورای مربوطه برسد و توسط فدراسیون تامین اعتبار شود و گرنه اقایان مربی (فرقی نمیکند که چه کسی باشد)تحقق وعده هایشان امکان پذیر نخواهد بود.و من الله التوفیق

    2. علی سرشار گفت:

      ضرب المثل معروفی می فرماید:
      “بزک نمیر بهار میاد
      کمپزه با خیار میاد”.

    3. علی طهماسبی گفت:

      بنده به نوبه خودم فرمایشات مدیر سایت را تایید می نمایم.واقعا درست فرموده اید.

    4. حمید وحدانی گفت:

      زمانی که ناصر الدین شاه دستگاه تلگراف را به ایران آورد و در تهران نخستین تلگرافخانه افتتاح شد مردم به این دستگاه تازه بی اعتماد بودند. برای همین، سلطان صاحبقران اجازه داد که مردم چند روزی پیام های خود را رایگان به شهرهای دیگر بفرستند.

      وزیر تلگراف استدلال کرده بود که ایرانی ها ضرب المثلی دارند که می گوید «مفت باشد کوفت باشد.» یعنی هر چه که مفت باشد مردم از آن استقبال می کنند. همین طور هم شد. مردم کم کم و با ترس برای فرستادن پیام هایشان راهی تلگرافخانه شدند. دولت وقت، چند روزی را به این منوال گذراند و وقتی که تلگرافخانه جا افتاد و دیگر کسی تلگرافخانه را به شعبده و جادو مرتبط نکرد مخبر الدوله دستور داد بر سردر تلگرافخانه نوشتند: «از امروزفقط حرف ! قبول نمی شود.»

      می گویند « اینگونه حرفها » از آن زمان به زبان فارسی راه پیدا کرد.


    تازه ترین اخبار