امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۸:۵۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48723
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اردوی تیم ملی تنیس روی میز قبل از مسابقات تور جهانی لهستان به دلیل حواشی به وجود آمده با تاخیر آغاز شد و زود هم پایان رسید. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اردوی تیم ملی تنیس روی میز که برای آمادگی بازیکنان قبل از مسابقات تور جهانی…

    اردوی تیم ملی تنیس روی میز قبل از مسابقات تور جهانی لهستان به دلیل حواشی به وجود آمده با تاخیر آغاز شد و زود هم پایان رسید.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اردوی تیم ملی تنیس روی میز که برای آمادگی بازیکنان قبل از مسابقات تور جهانی لهستان و آلمان تدارک دیده شده بود بعد از حاشیه ‌های فراوان که باعث تاخیر در آغاز آن شده بود از ۸ آبان در حالی آغاز شد که هم سرمربی تغییر کرد هم مکان اردو از اصفهان به تهران جابه‌جا شد و هم در لیست نفرات دعوت شده به اردو تغییراتی ایجاد شد.

     

     

    در روز اول، اردو غایبان بزرگی همچون عارف احمدی فر و مهران احدی داشت از بازیکنان جوان هم آرمان حاجی ئی و متین لطف اله نسبی در تمرینات روز نخست غایب بودند اما روز دوم از تعداد غایبان کاسته شد.

     

     

    احمدی فر که پیش از آن به گفته جعفری پور سرمربی تیم ملی از حضور در اردو انصراف داده بود از روز دوم از جعفری پور کسب اجازه کرد و به تمرینات اضافه شد.

     

     

    بر اساس شنیده ها وی اعلام کرد که به دلایل شخصی نمی‌توانسته در اردو حاضر شود اما آن مسائل برطرف شده و اکنون مشکلی برای تمرین کردن در تهران ندارد.

     

     

    مهران احدی هم برای غیبتش دلیل آورد و گفت نمی‌دانستم اردو قرار است آغاز شود و وقتی متوجه شدم خود را به محل تمرینات رساندم.

    متین اله نسبی تنها غایبی بود که تا آخر اردو که ۱۲ آبان به پایان رسید غایب باقی ماند و علت آن هم سرماخوردگی وی اعلام شد.

     

     

    بعد از پایان تمرینات نوشاد عالمیان ، نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی، سروش امیری نیا، برای حضور در پیکارهای تور جهانی لهستان که ۱۵تا ۱۹آبان در اسپالا برگزار می‌شود عازم شدند.

     

     

    احمد جعفری پور سرمربی جدید تیم ملی نمایندگان ایران را در این پیکارها همراهی می‌کند.

     

     

    شایان ذکر است؛ واحد مالمیری در این مرحله از اردوی ملی پوشان مصدوم شدو به دلیل آسیب دیدگی نتوانست تمرینات را تا پایان ادامه دهد.

    محمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در روز آخر اردو تمرینات تیم ملی را از نزدیک نظاره‌گر بود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حاشیه‌های به جا مانده از آخرین اردوی پینگ پنگ‌ها قبل از اعزام"
    1. محمد رضا عدالت پناه گفت:

      امید وارم مربیان فهیم تیم ملی از بازیکنانی شایسته چون محمد فرقدانی نیز بهره می بردند


    تازه ترین اخبار