امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷:۲۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48725
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران در المپیک ۲۰۰۴ آتن با رد شایعه گارسن شدنش در یکی از رستوران های عراق، می گوید عکس های منتشر شده از او، عکسهایی شخصی است که جنبه تفریحی دارد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره…

    پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران در المپیک ۲۰۰۴ آتن با رد شایعه گارسن شدنش در یکی از رستوران های عراق، می گوید عکس های منتشر شده از او، عکسهایی شخصی است که جنبه تفریحی دارد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره انتشار خبری به همراه عکس هایی از او در برخی سایت ها مبنی بر این که او در اعتراض به عملکرد فدراسیون در یکی از رستوران های عراق گارسن شده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و من در ایران هستم و گارسن نشده ام.

     

    پینگ پنگ باز المپیکی ایران که چندی است به خاطر انتقاداتش مورد بی مهری فدراسیون قرار گرفته و به اردوی تیم ملی هم دعوت نشده است، درباره این که چگونه این عکس ها در سایت ها منتشر شده است؟ گفت: این عکس ها ابتدا در قسمت طنز یکی از سایت های پینگ پنگی منتشر شده بود اما نمی دانم چرا این موضوع از سوی برخی از رسانه ها به این شکل مطرح شده است.

     

    وی ادامه داد: من گارسن نشده ام و عکس های منتشر شده بیشترشکل تفریحی دارد که من در سفرهای مختلفم از این نوع عکس ها می گیرم به طور مثال عکس های زیادی بر روی گاری هم دارم و این گونه نیست که گارسن شده باشم یا این عکس ها نشانه اعتراضم باشد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند: گارسن نشده ام/ عکس هایم شخصی بود نه اعتراضی"
    تازه ترین اخبار