امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳:۳۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48734
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با قرعه کشی مسابقات زیر ۲۱ سال آزاد لهستان بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شاختند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با قرعه کشی مسابقات  زیر ۲۱ سال پروتور لهستان بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شاختند. در این بخش ۷۰ بازیکن زیر ۲۱ سال در ۲۳ گروه سه و چهار نفره…

    wewe

    با قرعه کشی مسابقات زیر ۲۱ سال آزاد لهستان بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شاختند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با قرعه کشی مسابقات  زیر ۲۱ سال پروتور لهستان بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شاختند.

    در این بخش ۷۰ بازیکن زیر ۲۱ سال در ۲۳ گروه سه و چهار نفره حضور دارند.

    رقابتهای لهستان در بخش های آقایان و بانوان زیر ۲۱ ساله ها و بزرگسالان بصورت انفرادی و دونفره برگزار می شود.لیست نهایی شرکت کنندگان در این رقابتها ۵۲۸ نفردر بخش مردان و زنان می باشد.

    در رده زیر ۲۱ ساله ها ،نیما عالمیان و سروش امیری نیا دونماینده کشورمان هستند که می بایست به مصاف حریفان خود بروند.

    سروش امیری نیا در گروه ۱۳ این مسابقات قرار گرفته و باید با بازیکنانی از کشورهای سنگاپور و چین تایپه به میدان برود.امیری نیا دارای رنکینگ ۱۰۳۶ در اولین بازی خود باید به مصاف سون چیا هونک از چین تایپه دارای رنکینگ جهانی ۴۰۷ روبرو گردد. این مسابقه پس فردا یعنی ۱۵ آبان ماه  راس ساعت ۱۰ بوقت محلی برروی میز شماره ۵ انجام خواهد شد.

    امیری نیا در دومین دیدار خود باید به مصاف ژین ژاکسیو از سنگاپور دارای رنکینگ جهانی ۲۷۰ برود. این مسابقه در تاریخ ۱۶ آبان ماه راس ساعت ۹ بر روی میز شماره ۱۲ برگزار خواهد شد.

    نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان در این رده سنی می باشد که در گروه ۱۴ این مسابقات با بازیکنانی از کشورهای چین تایپه و لهستان همگروه شده است.

    نیما عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۲۷۲ در اولین دیدار خود که در تاریخ ۱۶ آبان ماه برگزار می شود باید به مصاف کامینسکی دارنده رنکینگ جهانی ۱۲۳۱ از کشور لهستان برود.این مسابقه راس ساعت ساعت ۹ صبح بوقت محلی بر روی میز شماره ۱۱ برگزار خواهد شد.

    نیما عالمیان در همان روز راس ساعت ۱۰:۳۰ بوقت محلی باید با ون وی  از کشور چین تایپه که دارای رنکینگ جهانی ۳۹۴ می باشد روبرو گردد.این مسابقه بر روی میز شماره ۳ برگزار خواهد شد.

    به نظر می رسد که نیما عالمیان با توجه به رنکینگ حریفان پیش رو  برای صعود از گروه خود نباید مشکلی داشته باشد.

    هدایت ملی پوشان کشورمان را احمد جعفری پور برعهده داشته که در تازه ترین اظهار نظر خود مدعی شده قادر است تنیس روی میز کشور را تا رده ۲۴ جهان برساند.

     گفتنی است در این مسابقات وهمچنین مسابقات آلمان بانوان کشورمان در رده های امیدها و بزرگسالان همانند دیگر کشورهای حاضر  میتوانستند حضور داشته باشنداما باتوجه به مظلومیت بانوان وبه حاشیه راندن این قشر توسط مدیریت فعلی فدراسیون از حضور در این مسابقات مهم بازماندند.یادآوری میگردد که در فدراسیون فعلی چیزی به نام  کمیته  فنی برای بانوان، وجود خارجی ندارد.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پرو تورلهستان/انجام قرعه کشی/امیدهای کشورمان حریفان خود را شناختند"
    تازه ترین اخبار