امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۵:۳۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4876
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحال حاضراردوهای تیم های ملی  درتمامی رده های سنی چه در حوزه آقایان وچه بانوان  از چند روز گذشته در محل آکادمی بین المللی  تنیس روی میز آغاز شده است. اصولا حضور همزمان تمامی رده های سنی  فوایدومزایای زیادی را برای نونهالان ونوجوانان در برخواهد داشت.مطمئنا یکی از مزایای برجسته اردوهای این چنینی همبازی شدن  با…

    درحال حاضراردوهای تیم های ملی  درتمامی رده های سنی چه در حوزه آقایان وچه بانوان  از چند روز گذشته در محل آکادمی بین المللی  تنیس روی میز آغاز شده است.
    اصولا حضور همزمان تمامی رده های سنی  فوایدومزایای زیادی را برای نونهالان ونوجوانان در برخواهد داشت.مطمئنا یکی از مزایای برجسته اردوهای این چنینی همبازی شدن  با  بازیکنان باتجربه ومیدان دیده وقوی تلقی خواهدشد.
    همینکه بازیکن نوجوان ویا جوان احساس کند با فلان بازیکن بزرگسال ومطرح کشور  در یک اردو قرار دارد  بصورت طبیعی از لحاظ روحی شارژ شده ووقتی در این اردو همان  نوجوان وجوان بتواند با بازیکن بزرگسال  ملی به آسانی تمرین نماید زمینه برای ایجاد انگیزه بیشتر  در اوفراهم خواهد شد.

    هرچندعدم حضور بازیکنان ملی پوش معترض در این اردوها  بخوبی نمایان است  .به امید روزی که با همدلی و وفاق  وحل وفصل شدن اختلافات واعتراضات دست در دست هم داده تا رتبه پینگ پنگ ایران را در سطح جهانی ارتقاء بخشیم.
    امیدواریم هرچه زودتر محدودیت تمرین کردن بانوان محجبه  جهت تمرین کردن با آقایان مرتفع گردد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "نیم نگاهی به اردوی کنونی تیم ملی"
    تازه ترین اخبار