امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۸:۵۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48781
    ارسال خبر چاپ خبر
  •          با آغاز مسابقات  پروتور لهستان  نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، سروش امیری نیا نماینده کشورمان در بخش زیر ۲۱ ساله ها  به مصاف حریف چین تایپه ای خود رفت و با نتیجه ۳برصفر شکست خورد. امیری نیا دارنده رنکینگ جهانی…

     

     

     

     

     با آغاز مسابقات  پروتور لهستان  نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، سروش امیری نیا نماینده کشورمان در بخش زیر ۲۱ ساله ها  به مصاف حریف چین تایپه ای خود رفت و با نتیجه ۳برصفر شکست خورد.

    امیری نیا دارنده رنکینگ جهانی ۱۰۳۶ برابر سان چیا هونگ از تایپه دارنده رنکینگ جهانی ۴۰۸ قرار گرفت و با نتیجه ۳برصفر شکست خورد.

    امیری نیا این گیمها را با نتیجه ۱۱بر۹و۱۱بر۳و۱۱بر۲ به حریف خود واگذار کرد.

    در بخش بزرگسالان نیز امیری نیای جوان در اولین دیدار خود برابر آنتونین گاوالاس از جمهوری چک که دارای رتبه جهانی ۲۵۲ می باشد قرار گرفت و با نتیجه ۴برصفر شکست خورد.

    امیری نیا این گیمها رابه ترتیب با نتیجه ۱۱بر۶ و۱۱بر۳ و۱۱بر۶ و۱۱بر۵ واگذار کرد.

    نیما عالمیان ملی پوش کشورمان که دارای رده بندی جهانی ۲۷۰ می باشد در اولین بازی خود دربخش بزرگسالان ودر جدول۲۷ این رقابتها برابر سیمون پفیفر اتریشی  دارای رده بندی ۶۹۰ قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۴بر۳ از سد این حریف که از لحاظ رده بندی ۴۲۰ پله از وی عقب تر بود به برتری دست یابد.

    نیما عالمیان در گیم اول با نتیجه ۱۱بر۹ پیروز شد ودر گیم دوم با نتیجه ۱۲بر۱۰ شکست خورد.در گیم سوم این عالمیان بود که با نتیجه ۱۱بر۷ به برتری دست یافت اما در گیمهای چهارم و پنجم با نتیجه ۱۲بر۱۰ و۱۱بر۹ از حریف خود شکست خورد.در گیم ششم  وهفتم عالمیان موفق شد با نتیجه ۱۱بر۵ و۱۱بر۴ از سد حریف خود بگذرد واولین پیروزی میلیمتری رابرای تیم اعزامی ایران به لهستان کسب نماید.عالمیان در حالی که از حریف خود  ۳بر۲ عقب بودموفق شد با نتیجه ۴بر۳ از سد وی بگذرد.

    حمید رضا طاهر خانی دیگر بازیکن کشورمان بود که در لهستان به میدان رفت.

    طاهر خانی که دارای رتبه جهانی ۶۳۶ بوده به مصاف شین ژائوشو از سنگاپور دارنده رنکینگ جهانی ۲۶۹ رفت که با وجود اختلاف رنکینگی نسبتا زیاد با نتیجه ۴بر۲ شکست خورد.

    طاهر خانی گیم اول را با نتیجه ۱۱بر۶ واگذار کرد اما در گیم دوم موفق شد با نتیجه ۱۱بر۹ حریف خود را شکست دهد. در گیم سوم بانتیجه ۱۱بر۸ شکست خورد اما در گیم چهارم موفق به شکست حریف با همین نتیجه(۱۱بر۸) شد.در نهاین این بازیکن سنگاپوری بود که دو گیم بعدی را با نتیجه ۱۱بر۳ و۱۱بر۹ به سود خود به پایان رساند.

    سروش امیری نیا در بازی دوم خود در بخش بزرگسالان برابر تریستان فلوره از فرانسه دارای رده بندی جهانی ۱۷۳ قرار گرفت و با نتیجه ۴بر صفر شکست خورد. امیری نیا این گیمها را به ترتیب با نتیجه ۱۱بر۱ و۱۱بر۶ و۱۱بر۵و۱۱بر۷ به حریف خود واگذار کرد.

    حمیدرضا طاهر خانی دیگر بازیکن کشورمان بود که در بازی دوم خود رد بخش بزرگسالان به میدان رفت .طاهرخانی برابر وو چیه چی ازچین تایپه دارنده رده بندی جهانی ۱۵۷ قرار گرفت وبا نتیجه ۴بر صفر شکست خورد. طاهر خانی این گیمها را به ترتیب با نتیجه ۱۱بر۹و۱۱بر۷و۱۱بر۵و۱۱بر۸ به حریف خود واگذار کرد.

    به این ترتیب نتایج روز اول بازیکنان کشورمان در پروتور لهستان با پنج باخت و یک برد نزدیک به کار خود پایان داد.

    حاصل نتایج امروز بازیکنان  از لحاظ گیم برده و باخته عبارت است از :  ۶گیم برده و۲۲ گیم باخته !

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پرو تورلهستان/پنج باخت ویک برد نزدیک نتایج روز اول مسابقات"
    1. محمد رضا عدالت پناه گفت:

      سروش امیری نیا با توجه به اینکه تجربه بازی بین الملی کمتری داشته نتوانسته به خوبی بازی کند ولی امیدواریم نمایندگان کشورمان بتوانند در دور بعدی مسابقات نمایش بهتری از خود به جای بگذارند


    تازه ترین اخبار