امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳:۲۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48791
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تازه ترین رده بندی بهترین پینگ پنگ بازان جهان از سوی فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی اعلام شد و نوشاد عالمیان با کسب دوهزار ۱۴۶ امتیاز و با دو پله سقوط در رتبه پنجاه و پنجم قرار گرفت.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، نیما عالمیان نیز…

    iiiii

    تازه ترین رده بندی بهترین پینگ پنگ بازان جهان از سوی فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی اعلام شد و نوشاد عالمیان با کسب دوهزار ۱۴۶ امتیاز و با دو پله سقوط در رتبه پنجاه و پنجم قرار گرفت.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، نیما عالمیان نیز با دو پله سقوط به رده ۲۷۲ نزول کرد، اما همچنان رتبه دومین پینگ پنگ باز برتر کشور را حفظ کرد.

     

    افشین نوروزی که ماه هاست به هیچ رقابت بین المللی اعزام نشده است. همچنان در رده بندی برترین های جهان ستاره دار است و با رتبه ۳۰۶ و یک پله صعود، رده سوم ایران را مانند ماه های قبل در اختیار دارد.

     

    محمد رضا اخلاق پسند که به تازگی از رقابت های لیگ برتر کشورهای عربی بازگشته و با شکست سعید لاشین کاپیتان تیم ملی مصر شگفتی ساز شد، با یک پله سقوط دررتبه ۳۱۲ ماند و مهران احدی نفر پنجم ایران با دو پله صعود به رتبه ۳۳۲ رسید.

     

    براساس گزارش فدراسیون بین المللی پینگ پنگ، در بخش زنان این رده بندی، ندا شهسواری نخستین پینگ پنگ باز المپیکی ایران در رتبه ۴۶۹ بدون تغییر باقی ماند.

     

    محجوبه عمرانی دیگر ملی پوش ایران با ۴ پله سقوط رتبه ۵۴۲ را دراختیار گرفت. این در حالی است که مریم صامت ۴ پله صعود داشت و رده ۶۳۴ را از آن خود کرد.

     

    پریسا صمدی نیز یک پله نزول داشت و در جایگاه ۶۸۳ قرار گرفت.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سقوط دوپله ای نوشاد عالمیان در تازه ترین رده بندی پینگ پنگ بازان جهان"
    تازه ترین اخبار