امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۴:۰۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48852
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای بین المللی لهستان واز روز دوم این مسابقات در بخش زیر ۲۱ ساله ها نیما عالمیان با کسب دوپیروزی پیروزی قابل پیش بینی از گروه خود صعود کرد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه مسابقات پروتور لهستان ودر بخش زیر ۲۱ ساله ها دوبازیکن کشورمان به مصاف حریفان…

    در ادامه رقابتهای بین المللی لهستان واز روز دوم این مسابقات در بخش زیر ۲۱ ساله ها نیما عالمیان با کسب دوپیروزی پیروزی قابل پیش بینی از گروه خود صعود کرد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه مسابقات پروتور لهستان ودر بخش زیر ۲۱ ساله ها دوبازیکن کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که نتیجه آن یک باخت و دو پیروزی بود.

    در اولین بازی که از گروه ۱۳ بخش زیر ۲۱ ساله ها انجام شد سروش امیری نیا برابر شین ژائوشو از سنگاپور که دارنده رده بندی جهانی ۲۶۹ می باشد قرار گرفت و با نتیجه ۳بر۱ شکست خورد.

    امیری نیا موفق شد گیم اول را با نتیجه ۱۶ بر۱۴ به سود ود به پایان برساند اما در گیمهای بعدی به ترتیب با نتیجه ۹و۸و۸ واگذار کرد.

    اصل جدول وریز نتایج جدول سروش امیری نیا در ادامه آمده است:

    2

    نیما عالمیان که در گروه ۱۴ زیر ۲۱ ساله ها قرار دارد در برابر کامینیسکی از کشور میزبان که دارنده رده بندی جهانی ۱۲۳۷ می باشد قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۳بر۱ این حریف خود را شکست داد تا در بازی اصلی خود برابر بازیکن چین تایپه ای که دارای رده بندی جهانی ۳۹۱ می باشد شانس خود را برای صعود آزمایش کند.

    عالمان در دومین دیدار خود در بخش زیر ۲۱ ساله ها برابر ون وی چیه از پین تایپه دارنده رده بندی جهانی ۳۹۱ قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۳برصفر حریف خود را شکست دهد و با این پیروزی از گروه خود صعود نماید.

    عالمیان به ترتیب این کیمها را با نتیجه :۱۵بر۱۳ و۱۵بر۱۳ و۱۱بر۸ به سود خود به پایان رسانید.

    اصل جدول وریزنتایج جدول نیما عالمیان در ادامه آمده است:

    1

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پرو تورلهستان/نتایج روز دوم/صعود عالمیان وحذف امیری نیا در امیدها"
    تازه ترین اخبار