امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۶:۰۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48876
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نیما عالمیان با قبول شکست برابر حریف خود از صعود به مرحله بعد رقابتهای رده سنی بزرگسالان پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان بازماند. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشو به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابتهای پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان، نیما عالمیان در دومین مسابقه خود در رده…

    نیما عالمیان با قبول شکست برابر حریف خود از صعود به مرحله بعد رقابتهای رده سنی بزرگسالان پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان بازماند.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشو به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابتهای پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان، نیما عالمیان در دومین مسابقه خود در رده سنی بزرگسالان به مصاف اندریو از انگلستان رفت و با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد.

     

    عالمیان در نخستین رقابت خود به پیروزی رسیده بود اما با قبول این شکست از حضور در مرحله بعدی مسابقات بازماند تا پس از طاهرخانی و امیری نیا سومین نماینده ایران باشد که با مسابقات بزرگسالان وداع می کند ، البته وی در مسابقات رده سنی زیر ۲۱ سال هنوز شانس برای صعود دارد.

     

    نوشاد عالمیان تنها بازمانده کاروان ایران در پیکارهای انفرادی بزرگسالان پروتور جهانی لهستان است که کار خود را از دور دوم آغاز خواهد کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف سومین نماینده ایران از گردونه رقابتها"
    تازه ترین اخبار