امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۵:۲۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48878
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری نیا نمایندگان ایران در رقابت های گروهی بزرگسالان با شکست مقابل رقبای خود، از دور رقابت های بین المللی پینگ پنگ پوروتور لهستان حذف شدند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری ایرنا، نیما عالمیان که در گروه ۲۷ قرار داشت، در بازی…

    iiiii

    نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری نیا نمایندگان ایران در رقابت های گروهی بزرگسالان با شکست مقابل رقبای خود، از دور رقابت های بین المللی پینگ پنگ پوروتور لهستان حذف شدند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری ایرنا، نیما عالمیان که در گروه ۲۷ قرار داشت، در بازی نخست مرحله مقدماتی با نتیجه ۴ بر یک برابر ˈاندرو باگالیˈ از انگلیس شکست خورد.

     

    نماینده ایران در دومین بازی خود نماینده اتریش را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد و در رده دوم گروه با یک پیروزی و یک شکست جای گرفت اما نتوانست به دور بعد و مرحله حذفی راه پیدا کند.

     

    این در حالی است که سروش امیری نیا نیز در دومین دیدار خود از گروه ۳۷ با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب نماینده فرانسه شد و با دو شکست متوالی از گردونه رقابت ها کنار رفت.

     

    حمیدرضا طاهرخانی دیگر نماینده کشورمان در رده سنی بزرگسالان نیز روز چهارشنبه با قبول شکست برابر نمایندگان سنگاپور و تایوان زودتر از دیگر نمایندگان ایران با این رقابت ها وداع کرد.

     

    در حال حاضر تیم پینگ پنگ ایران فقط نوشاد عالمیان را در جدول این رقابت ها دارد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سه نماینده ایران در رده سنی بزرگسالان حذف شدند"
    تازه ترین اخبار