امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۱:۵۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48880
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مرحله گروهی تور حرفه‌ای پینگ‌پنگ لهستان با حذف سه پینگ‌پنگ باز ایرانی به پایان رسید.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تور حرفه‌ای پینگ پنگ لهستان در حالی پیگیری شد که سه نماینده ایران در مرحله گروهی به مصاف حریفان خود رفتند و نیما عالمیان در…

    IMAGE635021634255442734

    مرحله گروهی تور حرفه‌ای پینگ‌پنگ لهستان با حذف سه پینگ‌پنگ باز ایرانی به پایان رسید.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تور حرفه‌ای پینگ پنگ لهستان در حالی پیگیری شد که سه نماینده ایران در مرحله گروهی به مصاف حریفان خود رفتند و نیما عالمیان در این مرحله مقابل حریفی از اتریش با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسیده بود و دومین دیدار خود را مقابل پینگ‌پنگ بازی از انگلستان برگزار شد و با امتیازهای ۱۱ بر ۲، ۹ بر ۱۱، ۱۱ بر ۹، ۱۱ بر ۷ و ۱۱ بر ۷ با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند.

     

    حمیدرضا طاهرخانی دیگر پینگ‌پنگ باز ایرانی که بازی اول خود را مقابل سنگاپور ۴ بر ۲ واگذار کرده بود، در دومین دیدارش مقابل چین تایپه با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد. او با امتیازهای ۱۱ بر ۹، ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۸ بازی خود را واگذار کرد.

     

    سروش امینی‌نیا هم دیگر ملی‌پوش ایران بود که ابتدا شکست ۴ بر صفر را مقابل قزاقستان تجربه کرد و در دیگر دیدار خود مقابل فرانسه با امتیازهای ۱۱ بر یک، ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۷ در مجموع با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

     

    به گزارش ایسنا، نوشاد عالمیان تنها نماینده باقیمانده ایران در این رقابت‌هاست که با توجه به رنکینگ خود رقابت‌های خود را از فردا در مرحله حذفی آغاز خواهد کرد.

     

    همچنین این تور حرفه‌ای در بخش زیر ۲۱ سال هم پیگیری شد که نیما عالمیان مقابل چین تایپه با نتیجه ۳ بر یک و لهستان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله حذفی راه یافت که قرار است فردا برابر حریفی از فرانسه بازی کند.

     

    سروش امینی‌نیا هم بازی‌های خود را برابر حریفی از چین تایپه با نتیجه ۳ بر صفر و پینگ‌پنگ‌بازی از سنگاپور با نتیجه ۳ بر یک واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت‌های تور حرفه‌ای لهستان/حذف سه پینگ‌پنگ باز ایرانی در مرحله مقدماتی"
    تازه ترین اخبار