امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۰:۳۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48882
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دومین روز مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان با صعود نیما عالمیان به مرحله حذفی رقابت‌های زیر ۲۱ سال همراه بود. این در حالی است که این بازیکن در رده سنی بزرگسالان از صعود بازماند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرگزاری مهر، مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی…

     

    دومین روز مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان با صعود نیما عالمیان به مرحله حذفی رقابت‌های زیر ۲۱ سال همراه بود. این در حالی است که این بازیکن در رده سنی بزرگسالان از صعود بازماند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرگزاری مهر، مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان امروز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی رده سنی زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پیگیری شد. در چارچوب این روز از مسابقات و در رده سنی زیر ۲۱ سال، سروش امیری‎نیا در مصاف با “شین ژائوشو” سنگاپوری ۳ بر یک شکست خورد.

     

    در دیگر دیدار این بخش از مسابقات نیما عالمیان در مصاف با نماینده میزبان به نام “کامینیسکی” به پیروزی ۳ بر یک دست یافت. عالمیان دومین دیدار خود را برابر “ون وی‎چیه” از چین‌تایپه برگزار کرد که طی آن ۳ بر صفر به برتری دست یافت. نماینده کشورمان با کسب این پیروزی از گروه خود صعود کرد.

     

    نیما عالمیان با صعود از مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان باید در مرحله حذفی به مصاف “آنتونی هاچارد” از فرانسه برود که رنکینگ ۲۹۰ را در اختیار دارد.

     

    عالمیان در حالی موفق به صعود به مرحله حذفی رقابت‌های زیر ۲۱ سال شد که در رده سنی بزرگسالان از صعود بازماند. این بازیکن که در بازی اول خود موفق به یک پیروزی شد بود در دومین دیدار این بخش برابر “اندریو” از انگلستان ۴ بر یک شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

     

    دو نماینده دیگر کشورمان نیز در این بخش از مسابقات با شکست برابر حریفان خود از صعود بازماندند. سروش امیری‌نیا در این بخش مقابل نمایندگان قزاقستان و فرانسه با نتیجه مشابه ۴ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

     

    حمیدرضا طاهرخانی نیز دیدار برابر پینگ پنگ بازان سنگاچپور و چین تایپه را به ترتیب با نتیجه ۴ بر ۲ و ۴ بر ۳ واگذار کرده و از دور مسابقات کنار رفته بود.

     

    بدین ترتیب نوشاد عالمیان تنها نماینده باقی مانده ایران در رده سنی بزرگسالان است که از روز جمعه دیدارهای خود در مرحله حذفی را آغاز می‎کند. این بازیکن به دلیل رنکینگ بالا از دیدارهای مقدماتی معاف شده بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف عالمیان در رده سنی بزرگسالان بعد از صعود به مرحله حذفی امیدها"
    تازه ترین اخبار