امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۵:۰۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48889
    ارسال خبر چاپ خبر
  •           در ادامه مسابقات پروتور لهستان تیم های دونفره کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،  ملی پوشان کشورمان در بخش دونفره به دیدار حریفان رفتند که نتیجه این دیدار ها  در این مسابقات یک پیروزی برای  زوج برادران عالمیان و ویک شکست…

     

     

     

     

     

    در ادامه مسابقات پروتور لهستان تیم های دونفره کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،  ملی پوشان کشورمان در بخش دونفره به دیدار حریفان رفتند که نتیجه این دیدار ها  در این مسابقات یک پیروزی برای  زوج برادران عالمیان و ویک شکست و برای زوج جوان طاهر خانی وامیری نیا یک شکست بود

    در بازی اول زوج امیری نیا وطاهر خانی به مصاف تیم قدرتمند چینی به نامهای فان ژندونگ وژائویو رفتند که با نتیجه ۳برصفر شکست خورده و از دور رقابتها کنار رفتند.

    زوج چینی با نتیجه ۱۱بر۷ و۱۱بر۳و۱۱بر۴ از سد تیم دونفره ایران گذشت.

    در دیگر بازی زوج برادران عالمیان برابر زوج هیرانو وتاکویا از ژاپ قرار گرفتند که موفق شدند با نتیجه ۳بر۱ از سد این تیم ژاپنی گذشته و به جدول ۳۲ نفره این بازیهای صعود نمایند.

    عالمیانها گیم اولرا با نتیجه ۱۱بر۶ بسود خود به پایان رسانده و در گیم دوم با نتیجه ۱۲بر۱۰ پذیرای شکست شدند اما در گیمهای بعدی با نتیجه ۱۱بر۴ و۱۱بر۹ از سد حریف ژاپنی خود گذشتند.

     در دومین مسابقه در بخش دونفره برادران عالمیان  به مصاف زوج گوراک ووانگ از کشورمیزبان رفته که در نهایت با نتیجه ۳برصفر شکست خورده و از دور مسابقات کنار رفتند.

     عالمیانها این مسابقه را با نتایج ۱۱بر۷ و۱۱بر۹و۱۱بر۲ به حریف واگذار کردند.

    برادران عالمیان فردا باید در بخش زیر۲۱ ساله ها و بزرگسالان به مصاف حریفان خود بروند.

     

     

    نیما عالمیان در بخش زیر ۲۱ ساله فردا باید به مصاف پاتریک فرانزیسکا از آلمان دارنده رنکینگ جهانی ۳۸ بزرگسالان و۶ زیر ۲۱ ساله ها  وسید یک این رقابتها روبرو گردد.این دیدار راس ساعت ۹صبح بوقت محلی بر روی میز شماره چهار برگزار می شود.

     

    fdsasssssssssss

     

    همچنین نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۵۵ فردا باید به مصاف لیام پیچفورداز انگلیس دارنده رنکینگ جهانی ۱۲۵ برود.این بازی راس ساعت ۱۵:۳۰ بوقت محلی برروی میز شماره ۲ برگزار خواهد شد.

    با پایان روز دوم مسابقات از مجموع ۱۳ مسابقه انجام شده توسط ملی پوشان کشورمان با ۹ باخت و۴پیروزی همراه بوده است.گیمهای برده عدد  ۱۷ وگیمهای باخته عدد ۳۷  را نشان می دهد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پرو تورلهستان/نتایج روز دوم/حذف تیمهای دونفره کشورمان از مسابقات"
    1. حسين يونسي گفت:

      به امید پیروزی نوشاد عزیز.


    تازه ترین اخبار