امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۱:۵۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48909
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     دبیر هیئت تنیس روی میز کردستان از فراخوان برای ثبت‌نام از نامزدهای ریاست هیئت تنیس روی میز استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام از تاریخ بیستم آبان ماه جاری و به مدت ۸ روز خواهد بود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباد زینبی در گفت و گو با خبرنگار فارس در…

     

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز کردستان از فراخوان برای ثبت‌نام از نامزدهای ریاست هیئت تنیس روی میز استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام از تاریخ بیستم آبان ماه جاری و به مدت ۸ روز خواهد بود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباد زینبی در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ورزش تنیس روی میز با توجه به سابقه درخشانی که دارد از ظرفیت مناسبی برای توجه هر چه بیش‌تر برخوردار است.

     

    وی با اشاره به اعلام فراخوان برای ثبت نام از نامزدهای ریاست هیئت تنیس روی میز استان اظهار کرد: این ثبت‌نام از تاریخ بیستم آبان ماه جاری و به مدت ۸ روز خواهد بود.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز کردستان افزود: کسانی که در خود توانایی بر عهده گرفتن مسئولیت این ورزش پرطرفدار در استان کردستان را دارند می‌توانند با ثبت‌نام در این انتخابات به ورزش استان خدمت کنند.

     

    زینبی مهمترین مشکل بر سر راه پینگ پنگ کردستان را کمبود بودجه و مسائل اعتباری دانست و گفت: انتظار داریم کسانی که وارد عرصه و کارزار ریاست هیئت می‌شوند برنامه‌های مدون و عملیاتی مناسبی برای این قضیه داشته باشند.

     

    وی ساماندهی ساختار باشگاهی به منظور جلوگیری از خروج بازیکنان مطرح از استان را دیگر خواسته ورزشکاران این رشته دانست و گفت: وجود بازیکنان با استعداد و با قابلیت بالا در ورزش تنیس روی میز کردستان نعمتی است که نباید به سادگی از دست برود.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز کردستان با تأکید مجدد بر وجود مشکلات مالی در این ورزش اظهار کرد: متأسفانه به دلیل همین کمبودها توجه لازم به شهرستان‌های استان آنگونه که مدنظر است صورت نگرفته است.

     

    زینبی افزود: پس از فراخوان و ثبت‌نام از نامزدهای ریاست هیئت تنیس روی میز استان کردستان و طی شدن فرجه قانونی نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی این رشته اقدام خواهد شد.

     

    وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های کسب شده تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان در قالب تیم شهرداری سنندج اظهار کرد: این تیم به جمع ۶ تیم مرحله پایانی کشور راه یافته است و قرار است در روزهای ۲۵ و ۲۶ همین ماه رقابت‌های دور برگشت برگزار شود.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز کردستان با بیان اینکه به احتمال فراوان استان کردستان میزبان دور برگشت این مسابقات است افزود: تیم تنیس روی میز جوانان استان نیز در قالب شهرداری بانه همچنان به رقابت‌های خود در مسابقات کشوری ادامه می‌دهد.

     

    زینبی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی تنیس کردستان از وضعیتی مطلوب که شایسته این ورزش در استان باشد فراهم شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فراخوان ثبت‌نام برای انتخاب رئیس هیئت تنیس کردستان/بودجه نیاز اصلی پینگ پنگ است"
    تازه ترین اخبار