امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱:۰۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48920
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبخ نقل از روابط عمومی و امور بین الملل انجمن معلولان پارس:اعظم مهدیزاده نایب رئیس انجمن معلولان پارس مسئول برگزاری این مسابقات در مصاحبه با روابط عمومی و امور بین الملل انجمن معلولان پارس گفت: این مسابقات، با حضور ۸۹ ورزشکار و مربی سرپرست در رده های سنی…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبخ نقل از روابط عمومی و امور بین الملل انجمن معلولان پارس:اعظم مهدیزاده نایب رئیس انجمن معلولان پارس مسئول برگزاری این مسابقات در مصاحبه با روابط عمومی و امور بین الملل انجمن معلولان پارس گفت: این مسابقات، با حضور ۸۹ ورزشکار و مربی سرپرست در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش نشسته و ایستاده برگزار گردید.

    مهدیزاده افزود: در این رقابت ها، پینگ پنگ بازانی از ۱۰ استان کشور حضور داشته که به مدت دو روز در تاریخ ۱۵ و۱۶ آبان ۹۲ به میزبانی استان تهران با همکاری انجمن معلولان پارس و هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان تهران به رقابت پرداختند .

    وی در ادامه با اشاره به سطح خوب مسابقات و حضور ملی پوشان پینگ پنگ در این رقابت ها گفت: با ارائه امکانات مناسب، بانوان در این رشته می توانند خوش بدرخشند

    نایب رئیس انجمن معلولان پارس اظهار داشت : انجمن معلولان پارس با اعزام سه تیم ایستاده و نشسته در هردو رده سنی جوانان و بزرگسالان این مسابقات حضوری فعال و چشمگیر داشت.

    زهرا میر بابایی ، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین ،در مورد این خبر گفت: ۲۰ تیم نشسته و ایستاده در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان از استان‌های خراسان رضوی، تهران، مازندران، همدان، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمان، هرمزگان، مرکزی، فارس، لرستان و توان یابان خراسان جنوبی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند

    .

    میر بابایی در خصوص جزئیات برگزاری این مسابقات گفت: در نشستی که با نمایندگان برخی از استان‌های شرکت کننده در لیگ امسال داشتیم، آیین نامه مسابقات مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر شد چنانچه هر کدام از شرکت کنندگان در مرحله برگشت حضور نیابند، از دور مسابقات حذف شده و امتیاز مرحله رفت آنها نیز محاسبه نخواهد شد.

     

    نایب رئیس انجمن تنیس روی میز خاطر نشان کرد: رقابت‌های این دوره به صورت متمرکز و رفت و برگشت انجام می‌شود و دور برگشت آن به میزبانی اصفهان خواهد بود. رقابت‌های رده سنی جوانان و بزرگسالان به صورت جداگانه برگزار شده و جمع‌بندی نتایج آنها پس از برگزاری دور برگشت انجام می‌شود.

     

    تنیس روی میز معلولین بانوان هرمزگان برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت می کند.

     

    مربی تیم تنیس روی میز معلولین بانوان هرمزگان گفت: تنیس روی میز معلولین بانوان هرمزگان برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت می کند و این تیم در حدود چهار ماه است که تمرینات خود را به منظور شرکت در مسابقات لیگ برتر به میزبانی تهران آغاز کرده است.

     

    مهسا منشی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، بیان کرد: تیم تنیس روی میز معلولین بانوان از چهار نفر تشکیل شده که در حدود چهار ماه است تمرینات خود را آغاز کرده اند. اعضای این تیم همه از افراد مبتدی هستند که تنها در طی همین چند مدت، تمرینات خود را آغاز کرده و در رده ی سنی ۲۵ تا ۳۵ قرار دارند

    .

     

    وی ادامه داد: بازی های این دوره به صورت رفت و برگشتی است و این اولین حضور بانوان هرمزگان در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز معلولین بانوان ایران است، از این رو امسال چندان برای کسب مقام آمادگی لازم را نداریم اما با این حال، باید با توجه به سطح مسابقات نظر داد.

     

    منشی پور در ا دامه با اشاره به پتانسیل های بالای اعضای تیم اظهار کرد: این افراد جز تیم والیبال نشسته هستند که در این مدت کوتاه پیشرفت چشم گیری داشته اند و هدف از شرکت در این مسابقات سرمایه گذاری بلند مدت برای قهرمانی در سال های آتی است.

     

    مربی و سرپرست تیم تنیس روی میز معلولین بانوان هرمزگان بیان کرد: بسیاری از تیم ها به علت نداشتن بودجه کافی در این مسابقات شرکت نکرده اند، هزینه شرکت در این مسابقات را هیئت جانبازان و معلولین پرداخت کرده اما با این حال هنوز با مشکلاتی از قبیل سرویس برای رفت و آمد بازیکنان مواجهه هستیم.

     

    وی در پایان از اولین حضور بانوان معلول هرمزگان در مسابقات تنیس روی میز معلولین بانوان ابراز خرسندی کرد و گفت: این حضور می تواند گامی بلند برای ورزش معلولین بانوان استان باشد.

     

    تشکر از ارگان ها ، سازمان ها و عوامل اجرایی

     

    اعظم مهدیزاده نایب رئیس انجمن معلولان پارس از: انجمن تنیس روی میز بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ، هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان تهران ، ناحیه یک تربیت بدنی منطقه ۱۲ شهرداری تهران ، مدیریت مجموعه ورزشی حضرت ابوالفضل (ع) واقع در منطقه ۱۵ شهرداری تهران ، حراست سازمان ورزش شهرداری تهران ، معاونت توانبخشی بهزیستی شهرستان تهران ، سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان شرکت واحد اتوسرانی تهران ، پایگاه اورژانس مستقر در مجموعه ورزشی حضرت ابوالفضل (ع ) و تمامی همکاران ، عوامل و اعضای انجمن در برگزاری این مسابقات یاری نمودند کمال تشکر را داریم.

     

    نتایج مسابقات دور رفت

     

     

     

    جوانان گروه نشسته

     

     

     

    ۱- تیم استان اصفهان مقام اول

     

    ۲- تیم استان خراسان رضوی مقام دوم

     

    ۳- تیم انجمن معلولان پارس مقام سوم

     

     

     

    جوانان گروه ایستاده

     

     

     

    ۱- تیم استان خراسانرضوی مقام اول

     

    ۲- تیم استان همدان مقام دوم

     

    ۳- تیم استان مرکزی مقام سوم

     

     

     

    بزرگسالان گروه نشسته

     

     

     

    ۱- تیم استان کرمان مقام اول

     

    ۲- تیم انجمن معلولان پارس مقام دوم

     

    ۳- تیم استان همدان مقام سوم

     

    ۴- تیم استان خراسان رضوی مقام چهارم

     

     

     

    بزرگسالان گروه ایستاده

     

     

     

    ۱- تیم استان خراسان رضوی مقام اول

     

    ۲- تیم استان همدان مقام دوم

     

    ۳- تیم انجمن معلولان پارس مقام سوم

     

    ۴- تیم استان فارس مقام چهارم

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری هفتمین دوره مسابقات لیگ باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول و جانباز کشوربه میزبانی انجمن معلولان پارس"
    تازه ترین اخبار