امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۵:۳۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48929
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیمهای دو نفره تنیس روی میز کشورمان با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای دوبل پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان کنار رفتند. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابتهای پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان، ملی پوشان کشورمان در بخش دونفره به دیدار…

    تیمهای دو نفره تنیس روی میز کشورمان با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای دوبل پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان کنار رفتند.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابتهای پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان، ملی پوشان کشورمان در بخش دونفره به دیدار حریفان خود رفتند.

    در بازی اول تیم امیری نیا و طاهر خانی به مصاف تیم فان ژندونگ و ژائویو از چین رفتند و با نتیجه۳بر صفر مغلوب حریفان قدرتمند شدند و از دور رقابتها کنار رفتند.

     

    تیم دو نفره نوشاد و نیما عالمیان، دیگر تیم ایران بودند که با نتیجه ۳ بر ۱ از سد زوج هیرانو و تاکویا از ژاپن گذشتند و به جدول ۳۲ نفره این بازیهای صعود کردند.

     

    عالمیان ها در دومین مسابقه خود در بخش دونفره به مصاف زوج گوراک ووانگ از کشور میزبان رفتند و با قبول شکست ۳بر صفر از دور مسابقات کنار رفتند.

     

    لازم به ذکر است، رقابتهای پروتور جهانی لهستان در بخش انفرادی پیگیری می شود و نوشاد عالمیان تنها بازمانده کاروان ایران باید به مصاف حریفان خود برود، وی از رقابت در مرحله گروهی معاف بوده و کار خود را از مرحله دوم آغاز می کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف تیمهای دو نفره ایران از مسابقات دوبل"
    تازه ترین اخبار