امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۵:۵۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48931
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان، در بخش زیر ۲۱ ساله ها نیما عالمیان برابر شانس اول مسابقات شکست را پذیرفت. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نیما عالمیان در رقابتهای زیر ۲۱ ساله های تور جهانی تنیس روی میز لهستان مقابل پاتریک فرازیسکا از…

    در ادامه رقابتهای پروتور جهانی تنیس روی میز لهستان، در بخش زیر ۲۱ ساله ها نیما عالمیان برابر شانس اول مسابقات شکست را پذیرفت.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نیما عالمیان در رقابتهای زیر ۲۱ ساله های تور جهانی تنیس روی میز لهستان مقابل پاتریک فرازیسکا از آلمان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست را پذیرفت و از دور رقابتها کنار رفت.

     

    فرازیسکای آلمانی شانس اول قهرمانی رقابتهای لهستان است و باخت نیما عالمیان قابل پیش بینی بود.

     

    لازم به ذکر است، بعد از حذف تمامی نماندگان تنیس روی میز در رقابتهای زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و دوبل پروتور جهانی لهستان باید منتظر نمایش نوشاد عالمیان تنها بازمانده کاروان ایران نشست.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف نیما عالمیان از رقابتهای زیر ۲۱ ساله ها"
    1. amidi گفت:

      با سلام ایا وقت ان نرسیده که نتایج دو سال گذشته نیمای عزیز مورد تجزیه و تحلیل مربیان کار امد کمیته فنی قرار گرفته و با پدر ارجمندش برنامه ریزی اصولی برای تبدیل به یک بازیکن برجسته ،راه کار پیدا کرد بازیکن خوب یک مسئله است اما برجسته و استاد بود تمرین سیستماتیک و ویژه و مربی خاص میخواهد
      .همین مسئله در مورد بازیکنانی چون عمرانی ورویین تن . …. صادق است


    تازه ترین اخبار