امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۰:۳۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48952
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پروتور لهستان  چهره از واقعیت تلخ تراز جام شوکران   تنیس روی میز ایران برداشت  وبوضوع نشان داد که تنیس روی میز فعلی کشور با مدیریت غیر پینگ پنگیها که چند سال است عین بختک به جان این رشته مظلوم افتاده اند بشدت بیمار است  و چه اوضاع اسفباری را دنبال میکند؟؟؟ آقای مربی محترمی که…


    پروتور لهستان  چهره از واقعیت تلخ تراز جام شوکران   تنیس روی میز ایران برداشت  وبوضوع نشان داد که تنیس روی میز فعلی کشور با مدیریت غیر پینگ پنگیها که چند سال است عین بختک به جان این رشته مظلوم افتاده اند بشدت بیمار است  و چه اوضاع اسفباری را دنبال میکند؟؟؟

    آقای مربی محترمی که هنوز استعفای مربی مستعفی قبلی رصد نشده ،خود را با سرعت نور وبقولی طی الارض به فدراسیون رسانده باید پاسخگوی این مصائب و فجایع فراموش نشدنی که همچون زخم کهنه ای برقلوب اهالی این رشته نقش بسته باشد !

    آقای مربی گرامی  بدست آوردن مقام ۲۴ دنیا پیش کش ؛!لطفا پاسخگوی برگزاری اردوی های ساعتی  خود وشتاب برای سفرهای بادآورده باشید!آقای مربی  عزیز  مقام ۲۴ دنیا بماند!  لطفا به فکر آبروی از دست رفته تنیس روی میز کشور باشید!

    کاروان اعزامی ایران به لهستان  نه تنها قابل قبول ظاهر نشد بلکه  نتایج بدست آمده نشان داد که فدراسیون نشینان غیر پینگ پنگی و برخی افراد نیمچه پینگ پنگی که برای منافع نامشروع خود زیر بار هر خفتی می روند در قهقرا سیر و سیاحت کرده  وباید به توپ جمع کنی خود مشغول باشند تا تنیس روی میز  !

    با نیم نگاهی به نتایج نوشاد عالمیان  در رقابتهای کاپ آسیا  وجهانی متوجه می شویم که   یکی از بهترین نتایج تاریخ تنیس روی میز کشور را رقم خورده است!

    عالمیان در مسابقات جهانی بازیکنانی از قبیل :متنت فرانسوی با رنگینگ زمانی نزدیک به ۲۰ را بانتیجه ۴بر۱ وآندره سیلوا از پرتقال(۹۶) را با۴بر۲ شکست داده و برابر بازیکنانی همانند چن چین آن از تایپه(۲۵)با نتیجه میلیمتری ۴بر۳ شکست خورده است  وهمچنین موفق شده  از وانگ هائو قهرمان جهان یک گیم کسب نماید!

    عالمیان در رقابتهای کاپ آسیا بازیکنانی از قبیل:تانگ پنگ هنک کنگی(۲۰) را با نتیجه ۴بر۱ شکست داده است وبرابر هیون دیوک کره ای(۸۶)با نتیجه ۴برصفر پیروز شده وبرابرچن چیه آن تایپه ای(۲۵) این بار با نتیجه حیرت انگیز ۴برصفر پیروز شده واز همه مهمتر برابر یان آن  چینی (۸) با نتیجه نزدیک ۴بر۲ شکست خورده است!

    براستی چه اتفاقی  برای تنیس روی میز کشورمان افتاده است که باید شاهد نتایج بسیار تلخی از آنان باشیم؟

    دیگر بازیکنان کشورمان از قبیل نیما و طاهرخانی در رقابتهای قبلی  نتایج درخشانی از خود برجای گذاشته بودند اما امروز شاهد رویدادهای بسیار تلخ وفراموش نشدنی ازآنان هستیم!نه تنها این بازیکنان هیچ تقصیری ندارند بلکه این تمام آن چیزی است که به لطف آقایان از تنیس روی میز کشور باقی مانده است!

    همانگونه که بارها و بارها درباره واقعیات موجود اطلاع رسانی کرده و بارها پیش بینی نموده ایم  بار دیگر با قاطعیت اعلام میکنیم که از تنیس روی میز  کشور چیزی باقی نمانده است و   از حالا به بعد نیز باید هر روز شاهد خبرهای ناگوارتری از این رشته باشیم.

    وقتی مسئولان فدراسیون غیر پینگ پنگی ودرحقیقت کمربسته نابودی این رشته هستند وقتی اکثر اعضای  کمیته باصطلاح فنی از افرادی تشکیل شده که ضررشان برای این رشته صدها برابر از سود آن بوده است!وهیچ خیری برای این رشته نداشته و برخی از آنان حتی درسواد ظاهربا مشکل مواجه بوده اند دیگر چه انتظاری میتوان از موفقیت در این رشته را داشته باشیم؟؟؟

    چه زارع پور بپذیرد وچه نپذیرد این بار ماجرا از عدم اعزام تیم به برزیل آغاز شد  ودلیل آن غیر پینگ پنگی بودن خود زارع پور بود زیرابه برخی حرفهای  غیر منطقی  افرادهیچ کاره در این رشته اعتماد سرسری نمود ودرنهایت کار به انیجا رسید!

    امروز با این نتایج علاوه بر پینگ پنگ کشور  وآنان که می فهمند  رحمت عالمیان صاحب درد اصلی است زیرا مربی و بوجودآورنده  بازیکنان  ملی پوش کشور بوده و صاحب در د اصلی  کسی جز او نیست!

    مسببین این ماجرا ها برای تنیس روی میز کشور کسانی هستند که با دوکلاس سواد متوسطه  با نام جعلی مربی و کارشناس  وخصوصا تبلیغات غیر واقعی  تصویری  در پشت سر بازیکنان نخبه کشور عرض اندام میکنند!واگر کسی آنان را بخوبی نشناسد پیش خودش فکر میکند که راستی راستی  اینها عددی هستند!

    فراموش نکنیم که همین وضعیت برای دیگر رده های تیم ملی  حاکم است.

    واین قصه همچنان باقی است….

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیل وبررسی پروتور لهستان!"
    1. حسینی گفت:

      فقط خداوکیلی یه سوال دارم این هم.ن نوشادیه که دو سال پیش بر حریف انگلیس اش برنده میشد.این همون نوشادیه که نفر اول فرانسه رو تحقیر کرد.چرا اینجوری شده.چرا آقای علیدخت که چند سال با نوشاد کار کرده و آشنایی داره نباید باهاش باشه

    2. amidi گفت:

      با سلام دوستان ، هر بازیکنی در طول سال،۲ یا ۳ بار میتواند به مرحله اوج امادگی برسد و این اوج با یک برنامه ریزی صحیح و در طی اردوهای امادگی تحقق می یابد .دوم اینکه کسب موفقیت در کشورهای صاحب پینگ پنگ اروپایی به مراتب سخت تر از سایر کشورهاست.دلیل انهم این است که بازیکنان ما با تاکتیکهای رایج در اسیا بیشتر اشنا هستند و انصافا حضور چند بازیکن کره ای در دوره فدراسیون قبلی ،بسیار تاثیر گذار بوده است.سوم نگهداری یک بازیکن در اوج امادگی برای مرحله حذفی و بدون بازی اولیه اسان ،بسیار سخت و نیازمند تمرینات ذهنی و روانی و تاکتیکی خاص منطبق با حریف احتمالی است. بخصوص دیدن بازیهای حریفان و ضبط ان ، و تجزیه و تحلیل شبانه با لب تاب لازم است. اینها را صرفا از ابعاد اموزشی بیان کردم و گرنه مربی محترم تیم و ریاست فدراسیون استدلال های خود را عنوان خواهند نمود .

    3. حمیدرضاشیخ زاده گفت:

      با سلام
      جناب اقای علوی عزیز
      اینجا ومسابقات اینچنین هست که کار وکلاس کوچینگ یک مربی همانند استاد ابراهیم علیدخت نمایان میشود دوستان یک کلام باید گفت به زارع پور و دیگران که هر گردی گردو نیست


    تازه ترین اخبار