امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۱:۴۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48983
    ارسال خبر چاپ خبر
  • انصافا کارشناسان در این باره قضاوت کنند!

     773900_PhotoA

     

    عملکرد نوشاد مقابل حریف انگلیسی خوب نبود/ فاصله هتل تا سالن کلافه‌مان کرد

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: عملکرد نوشاد عالمیان در تور جهانی لهستان مقابل حریف انگلیسی خوب نبود و به همین دلیل نتیجه را واگذار کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط ملی پوشان ایران در مسابقات تنیس روی میز لهستان اظهار داشت: برنامه ریزی مسابقات اصلا راضی کننده نبود و واقعاً اذیت‌مان کرد. به شخصه از ساعت ۶:۳۰ صبح به سالن می‌رفتم و ۱۱ شب باز می‌گشتم. هتلی که در آن اقامت داریم حدود یک ساعت با سالن فاصله دارد و رفت آمد با دشواری انجام می‌شد و بچه ها کلافه شده بودند.

     

    وی در مورد عملکرد ملی پوشان ایران گفت: در مورد نوشاد عالمیان باید بگویم که او در دیدار با حریف انگلیسی خوب نبود و به همین دلیل نتیجه را واگذار کرد. بازیکنان در سال یکی دو بار به اوج آمادگی می‌رسند و نوشاد فعلا در آمادگی کامل به سر نمی‌برد. در صحبتی هم که با او داشتم گفت که پس از بازگشت از کره جنوبی که مسابقات قهرمانی آسیا در آن برگزار شد، شرایطم خوب نیست و خسته هستم. مطمئناّ پس از بازگشت از رقابت های آلمان باید یک هفته استراحت مطلق داشته باشد و ریکاوری کند.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: نیما عالمیان شرایط خوبی داشت و حریفانی از تایوان، لهستان و فرانسه را برد و در ورود به جمع ۱۶ بازیکن به حریف قدرتمند آلمانی نتیجه را واگذار کرد. بازیکنی که نیما به او باخت قطعاً در آینده یکی از بازیکنان مطرح جهان خواهد بود.

     

    جعفری پور با اشاره به اینکه سروش امیری نیا باید از لحاظ بدنی خود را تقویت کند، گفت: بدن او برای رقابت‌های جهانی ضعیف است و باید خود را تقویت کند. ما هم با برنامه هایی که برای او در نظر می‌گیریم باید پیشرفت کند. طاهرخانی هم خوب بود، اما به حریف خوب سنگاپوری باخت و حذف شد.

     

    وی با اشاره به برگزاری تور جهانی آلمان گفت: به احتمال زیاد فردا عازم این رقابت‌ها می شویم. مسابقات آلمان هم سطح بالایی دارد و امیدوارم بهتر از لهستان کار کنیم.

     

    به گزارش فارس، تیم ایران با چهار نماینده یعنی نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری نیا در تور جهانی تنیس روی میز لهستان شرکت داشت و هر چهار نماینده ایران از رسیدن به مراحل بالاتر بازماندند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توجیهات مربی تیم ملی بعد از شکست در لهستان"
    1. کابوس خیلی ها تو پینگ پنگ گفت:

      جناب منصور

      می خوام ایندفعه با یه ادبیات دیگه نظرمو بگم . خواهشأ جون هرچی مرده که تو پینگ پنگ خیلی کمه این مطلب کارشناسی رو بزن … سید ازت می خوام بزنی و توکل به خدا کنیم واسه آخر عاقبت دوستای سابق و نارفیقان امروزی

      عروس نمیتونه برقصه میگه حیای گربه کجا رفته ….
      این دوست ما فکر کرده با دسته کورا طرفه که از اوج و نا آمادگی و این حرف ها صحبت میکنه .
      عزیز من بسیاری از بازیکنان در همین پروتورهای اخیر مستمر حضور داشتند(آیا اونها هم در سال دوبار به اوج می رسن ؟ اشکالال نداره شما و مربیان قبلی در قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا که همان دو بار هم نتونستید نوشاد و به اوج برسونید) یکی می گفت سرویس ایاب و ذهاب در جهانی نبوده … یکی می گفت سالن ها از هم دور بوده ….. یکی می گفت فدراسیون مقصر نیست چون بودجه نداره قبل از المپیک واسه نوشاد اردو خوب و حریف تمرینی مناسب بیاره …یکی میگفت بدشانسی آوردیم ….. یکی می گفت زمین کج بوده …. یکی می گفت هوا ابری بوده …..یکی می گفت عروس قبلأ بیوه بوده …. یکی نه ماه در سال نون نداره بخوره و خودشو نمی تونه بچرخونه شده مدیر سایت … … یکی شون یه دونه کلاس بین المللی ننشسته شده سر مربی فلان تیم ملی و فلان باشگاه ….. یکی می گفت خرش از کره گی دم نداشته …..
      جان هرچی مرده ولمون کنید … حداقل حرف نزنید تا صداتونو نشنویم…..
      این حرفا کدومه …. شما و دیگر مربیان ساعتی و روزانه ، تلفنی و حداکثر هفتگی در سه سال اخیر خودتونو به هر نحوی به فدراسیون نزدیک می کنید تا رزومه سازی کنید…. المپیک ، جهانی ، آسیایی و اخباری رو که خانوادتون و فک و فامیلتون از شما تو رسانه ها می شنون و میبینن براتون لذت بخشه و گذشتن از این لذات سخت ….. . وقتی شهر شلوغ و خالی از سکنه میشه واسه این بابا شرط و شروط میزارین و اونم شما رو سره کار میزاره …..عقلا می دونن که سه سال نداشتن اردو و این نمونه مربیان نوبتی و غیر موظف و نبود حریف تمرینی مناسب باعث لطمه به نوشاد و امثال او گردیده است . وسلام و ختم کلام

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست قدیمی وگرامی
        با سلام
        احتراما، به اونجا هم خواهیم رسید کمی حوصله کنید تا تما راه های فرار عامل اصلی را ببندم بعد خبرهای جالبی در این ارتباط وجود دارد
        حاصلضرب توان در ادعا مقداری ثابت است
        هر چه توان انسان کمتر باشد ادعای او بیشتر است
        هر چه توان انسان بیشتر شود ادعایش کمتر میگردد

        با تشکر

        • مدیر سایت گفت:

          به نام خدا
          با سلام
          احتراما، جناب جعفری پور بگونه ای در باره مسیر خوابگاه تا محل برگزاری مسابقات سخن گفته اند که گویی این طول مسیر انحصارا برای بازیکنان تیم ملی کشورمان وجود داشته و فاصله برای دیگر تیمها کم بوده است!
          این شرایط برای تمام بازیکنان و تیمها یکسان بوده وانصافا این حق نوشاد عالمیان نیست که تمام فشار و بار تنیس روی میز کشور را به تنهایی بر دوش بکشد!
          درجای دیگری آقای جعفری پور فرموده اند که نوشاد آماده نبوده است ….!!!گویی فراموش کرده اند که قبل از اعزام خود ایشان اعلام فرموده اند که تمام بازیکنان از جمله نوشاد در شرایط مطلوبی قرار دارند!
          باتشکر

    2. حسين يونسي گفت:

      با سلام تا اونجا که سواد بنده قد میده میگن عروس نمیتونه برقصه میگه زمینش کجه و در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته.پارسی را پاس بداریم.

    3. حمیدرضا گفت:

      بهانه ی همیشگی تمام مربیان/مسیولین و ورزشکاران در همه ی ورزش ها بعد از باخت !!!
      تا وقتی یک مربی درجه یک از اروپا یا چین واسه تیم ملی و نوشاد نیارین دیگه از این بهتر نمیشه و این افتخارات تکرار نمیشه و دوباره سیر نزول ادامه پیدا میکنه
      عاجزانه از مسیولین فدراسیون تقاضامندم که به جای این باندبازیها و رزومه سازی ها به فکر پیشرفت باشن
      به امید فردای درخشان تر برای پینگ پنگ کشورمون

    4. منتقد دیروزی خاک توسر امروزی گفت:

      نکته اول:یکی از دلایل وجوداعتماد به نفس ، قبول شکست و برعهده گرفتن عواقب آن است فارغ ازهر نوع توجیه.از ابتدا هم معلوم بود که این تیم نتیجه خوبی نمی گیرد.زیرا تدارکات این تیم برای حضور در این تورنمنت بسیار ضعیف و در حد دهات هم نبوده است.این مشکل ،مشکل امروز پینگ پنگ ایران نیست بلکه از ابتدا ی حضور رئیس حال حاضر ، عزم وارداه کافی وسعی و تلاش لازم برای از بین بردن این مشکل (برگزاری اردوهای شبانه روزی)وجود نداشته است.البته این حاصل روحیه رزومه سازی در فدراسیون است که از سالیان قبل وجود داشته است.وقتی یک مربی از دوروباقطار سریع السیر می آید و در فرودگاه همراه بازیکنان می شودومی خواهد هم از طرف سود کند بخورد ، به راحتی هم می تواندمسئولیت نتایج ضعیف کسب شده را به عهده نگیرد.این عدم مسئولیت پذیری موجبات آشفتگی بازار مربیگری را به همراه دارد طوری که فدراسیون هم نمی تواند سوال کند و دلیل بخواهد.
      نکته دوم:وقتی در فدراسیونی همان اندک سرمایه های ملی هم با سلیقه شخصی کنار گذاشته می شوند چه انتظاری باید از بازیکنان داشته باشیم که موفق عمل کنند؟زیرا حریف تمرینی یکی از شروط اساسی پیشرفت در هررشته ورزشی است.
      نکته سوم:جناب مربی فرموده اند که نوشاد در شرایط خوبی نیست و خسته است و احتیاج به ریکاوری دارد.در چنین شرایطی رفتن به آلمان و شرکت در این تورنمنت آیا می تواند نتیجه ای در خور در بر داشته باشد؟
      نکته چهارم:تمامی معضلات کنونی این رشته درنهایت به مدیریت بسیار ضعیف و ناتوان فدراسیون برمی گردد.وقتی مغز مجموعه معیوب است و درست کار نمی کند،اعضا نیز نمی توانند به درستی عمل کنند.وهر دوست گرانقدری با مایه و بی مایه ای که به بهانه کمک به پینگ پنگ پا به میدان می گذارد نمی تواند کاری از پیش به ببرد و فقط به ابزاری برای ماندگاری این سیستم بسیار ضعیف و ناتوان تبدیل می شود و آخر سرهم با عرض معذرت از کلیه دوستان با تی پا از مجموعه اخراج می گردد.
      والسلام ختم کلام
      خدایا به حق دوازده امام
      خودت کار شان را کن تمام

    5. نیکخواه محمد گفت:

      با سلام
      آقای جعفری پور بهتر است قبل از هر اظهار نظری اظهار نظرهای قبل از اعزام را به یادآورد و سپس بعد از هر اعزامی نسبت به بعد فنی بازیکنان اظهار نظر کند.زشت است که قبل از اعزام و بعد از اعزام حرفها متناقض باشند.من فکر میکنم اگر صحبتهای بعد از اعزام تیم قبل از اعزام تیم انجام میشد چه بسا تیم اعزام نمیشد.
      پس نتیجه میگیریم که برای اعزام تیم بهر نحوی اظهار نظر خاص آن شرایط را باید داشته باشیم نه بر طبق شرایط موجود. که این باز حکایت یا از عدم شناخت بازیکنان و یا عاشق سفر بودن مربی دارد.!


    تازه ترین اخبار