امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۴:۴۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49002
    ارسال خبر چاپ خبر
  • «نوشاد عالمیان» پس از شکست و حذف در مسابقه های بین المللی پینگ پنگ پوروتور لهستان، با تصمیم تعجب برانگیز مسوولان فدراسیون پینگ پینگ به تنهایی عازم آلمان می شود.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، به دنبال نتایج بسیار ضعیف بازیکنان ملی پوش پینگ پنگ ایران در…

    NoPic100x56

    «نوشاد عالمیان» پس از شکست و حذف در مسابقه های بین المللی پینگ پنگ پوروتور لهستان، با تصمیم تعجب برانگیز مسوولان فدراسیون پینگ پینگ به تنهایی عازم آلمان می شود.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، به دنبال نتایج بسیار ضعیف بازیکنان ملی پوش پینگ پنگ ایران در مسابقه های بین المللی پوروتور لهستان و حذف آنان در رقابت های رده سنی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال، عصر امروز (شنبه) در فدراسیون پینگ پنگ جلسه ای در این زمینه تشکیل و در آن اعلام شد، برای شرکت در مسابقه های بین المللی پوروتور در آلمان فقط «نوشاد عالمیان» از لهستان به این مسابقات اعزام می شود و سروش امیری نیا،حمیدرضا طاهرخانی و نیما عالمیان دیگر بازیکنان تیم ایران به کشور باز خواهند گشت.

     

    مسوولان این فدراسیون، کمبود منابع مالی را دلیل این تغییر برنامه اعلام کرده اند اما در عین حال تصمیم گرفتند، پوریا عمرانی را از ایران عازم آلمان کنند تا در این رقابت ها شرکت کند و نوشاد عالمیان نیز تنها نباشد!

     

    نکته قابل توجه اینکه، نوشاد عالمیان در مسابقه های بین المللی

     

    لهستان بسیار کم فروغ بود و در تنها بازی خود در این رقابت ها برابر حریفی که ۷۰ پله با آن فاصله داشت، به راحتی شکست خورد و این در حالی بود که وی پیش از این، دو بار او را در مسابقات دیگر مغلوب کرده بود.

     

    در حالیکه قرار است تیم ملی پینگ پنگ به دلیل اصلی نتیجه نگرفتن به ایران بازگردد و نه مساله کمبود منابع مالی، چرا نوشاد عالمیان که در شرایطی آمادگی قرار ندارد، در بین بازیکنان باید استثناء شده و به تنهایی باید به آلمان اعزام شود؟

     

    به نظر می رسد، مسوولان فدراسیون پینگ پنگ متوجه نیستند نوشاد عالمیان اصلا آماده نیست و او که در مسابقه های بین المللی در لهستان از شرکت در رقابت های گروهی معاف شده بود، در آغاز رقابت های حذفی به راحتی برابر بازیکن انگلیسی شکست خورد و حذف شد.

     

    عالمیان در مسابقه های بین المللی پوروتور در آلمان به دلیل شرکت تعداد زیادی از بزرگان پینگ پنگ جهان، همانند لهستان از شرکت در رقابت های گروهی معاف نیست و از ابتدا در جدول رقابت ها قرار خواهد گرفت و با توجه به تازه ترین اظهارات «احمد جعفری پور» سرمربی تیم ملی پینگ پنگ مبنی بر اینکه نوشاد عالمیان آماده نیست و نمایش خوبی برابر بازیکن انگلیسی نداشت و مغلوب شد، پس چرا باید او به آلمان اعزام شود؟

     

    البته جعفری پور پیش از اعزام تیم ملی پینگ پنگ ایران به لهستان ادعا می کرد، تیم اعزامی شرایط خوبی دارد و نوشاد عالمیان که به تازگی از جام جهانی بلژیک به ایران بازگشته، اکنون در بهترین شرایط بدنی و ذهنی قرار دارد که این گفته ها با اظهارات امروزش کاملا منافات دارد!

     

    همچنین در خصوص اعزام «پوریا عمرانی» نیز یک منبع موثق به ایرنا گفت: فدراسیون پینگ پنگ برنامه ای برای اعزام این پینگ پنگ باز به مسابقه های بین المللی پوروتور آلمان نداشت اما به دلیل اعتراضات پی در پی پدرش، مسوولان فدراسیون پینگ پنگ ناچار شدند، این بازیکن را نیز به آلمان اعزام کنند!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ادامه تصمیمات عجیب و غریب فدراسیون پینگ پنگ؛نوشاد عالمیان تنها به آلمان می رود"
    تازه ترین اخبار