امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۲:۴۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49044
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اولین بانوی المپیکی پینگ پینگ ایران، نقد سازنده را بسیار مفید و باعث پیشرفت ورزشکاران دانست و گفت: جامعه ورزش برای بهتر شدن باید از این نوع نقد استقبال کند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈندا شهسواریˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از نقد سازنده به عنوان محرکی برای…

    اولین بانوی المپیکی پینگ پینگ ایران، نقد سازنده را بسیار مفید و باعث پیشرفت ورزشکاران دانست و گفت: جامعه ورزش برای بهتر شدن باید از این نوع نقد استقبال کند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈندا شهسواریˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از نقد سازنده به عنوان محرکی برای بهتر شدن و حرکت به سمت موفقیت یاد کرد و گفت: نقد وقتی سازنده باشد ورزشکار می تواند نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد و برای رفع یا بهبود آن ها تلاش کند.

     

    وی افزود: زمانی که عملکرد ورزشکاری نقد می شود بهتر می تواند برای آینده ورزشی خود برنامه ریزی کند تا وضعیت خود را بهبود بخشد ولی گاهی اوقات شاهد هستیم برخی نقدها غیرمنصفانه صورت گرفته و بیشتر جنبه تخریبی دارند.

     

    شهسواری افزود: بهتر است افراد نقاد در کنار نقد خود پیشنهادی نیز برای رفع ایرادات و یا بهتر شدن ارائه کنند تا فردی که مورد نقد قرار گرفته بتواند از آن راهکارها و پیشنهادت استفاده کند.

     

    وی در پاسخ به اینکه آستانه تحمل ورزشکاران در خصوص نقدهایی که از آنان صورت می گیرد، تا چه اندازه است، گفت: آنچه که مسلم است عدم استقبال عمده ورزشکاران از این مسئله می باشد که متاسفانه تمایل چندانی برای این امر ندارند.

     

    شهسواری خاطرنشان کرد: ترس از نقد شدن یکی از ایراداتی است که همواره به بسیاری از ورزشکاران ما وارد بوده اما همانگونه که گفته شد نقد سازنده می تواند زمینه ای برای موفقیت های بعدی ورزشکاران را فراهم کند.

     

    وی در پایان گفت: من همواره سعی کرده ام از نقدهای سازنده بیشترین بهره را در جهت بهتر شدن ببرم و همواره نیز از اینگونه نقدها استقبال کرده ام چرا که معتقدم استفاده از نقدهای سازنده می تواند باعث پیشرفتم شود

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانوی المپیکی پینگ پینگ ایران: نقد سازنده پیشرفت ورزش را درپی دارد"
    تازه ترین اخبار