امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۹:۵۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49048
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش سابق تنیس روی میز ایران گفت: آقای سجادی از مدیران با تجربه و تحصیل کرده ورزش محسوب می شود و از انتخاب ایشان به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان خوشحالم.   تنیس روی میز ایران یکی از رشته هایی است که در چند سال اخیر با درخشش پینگ پنگ بازانی مانند نوشاد…

    ملی پوش سابق تنیس روی میز ایران گفت: آقای سجادی از مدیران با تجربه و تحصیل کرده ورزش محسوب می شود و از انتخاب ایشان به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان خوشحالم.

     

    تنیس روی میز ایران یکی از رشته هایی است که در چند سال اخیر با درخشش پینگ پنگ بازانی مانند نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی، محمدرضا اخلاق پسند و … رشد خوبی داشته است و در پروتورهای مختلف توانسته است موفق ظاهر شود. با این حال بروز اختلافاتی میان فدراسیون تنیس روی میز و چند تن از پینگ پنگ بازان باعث شده تعدادی از آنها مانند نوروزی، اخلاق پسند و مدیا لطف الله نسبی از تیم ملی دور شوند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا اعلام کرد که هیچ اختلافی با فدراسیون تنیس روی میز ندارد اما نمی داند که چرا به تیم ملی دعوت نمی شود.

     

    *با تیم دانشگاه آزاد قرارداد بستی؟

    بله. من سال گذشته هم در این تیم حضور داشتم و امسال هم با این تیم قرارداد بسته ام و امیدوارم که با هدایت مربی خوبی به نام آقای محمدباقر پسران و حضور برادران صابری که باعث شده اند این تیم از لحاظ اخلاقی و روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داشته باشد، با هدف قهرمانی در مسابقات لیگ شرکت کنیم.

     

    *شرایط فصل گذشته ات با این تیم چطور بود؟

    ما فصل گذشته به همراه دانشگاه آزاد به عنوان سومی لیگ رسیدیم. البته من چهار بازی آخر فصل را به دلیل محرومیت سه ماهه از طرف فدراسیون از دست دادم اما با اینکه این شرایط سخت برای من به وجود آمده بود اما مسئولان دانشگاه آزاد برخورد خوبی با من داشتند و دوباره قرارداد جدیدی را با هم بستیم.

     

    *بالاخره با مسئولان فدراسیون تنیس روی میز آشتی کردی یا خیر؟!

    ما با همدیگر دوستیم و من مشکلی با کسی ندارم اما آقای جعفرپور سرمربی تیم ملی اعلام کرده به علت مشکلاتی که فدراسیون تنیس روی میز با من و اخلاق پسند دارد، ما را به تیم ملی دعوت نکرده است و من نمی دانم که این مشکلات چیست؟! من دو میلیون تومان جریمه ام را پرداخت کرده ام، در کمیته انضباطی حاضر شده ام و از دسته برتر به دسته یک هم سقوط کردم و محرومیتم را هم که کشیده ام. حالا دیگر نمی دانم چه مشکلی دارم.

     

    *با خود جعفرپور در این زمینه صحبت نکردی؟

    نه با آقای جعفرپور صحبتی نداشته ام اما ایشان طی مصاحبه ای که داشتند گفتند سعی می کنیم مشکلات نوروزی و اخلاق پسند را حل کنیم اما من نمی دانم که از چه مشکلاتی حرف می زنند؟! من سالها عضو تیم ملی بوده ام و در رنکینگ جهانی هم قرار دارم اما دلیل اینکه درتیم ملی حضور ندارم را نمی دانم.

     

    *در حال حاضر وضعیت آمادگی خودت به چه صورت است؟

    من در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و با اینکه به دسته یک سقوط کرده بودم اما بازی های خوبی انجام دادم و دوباره به دسته برتر صعود کردم که متاسفانه مسابقات دسته برتر چندین بار عقب افتاد و برگزار نشد اما با این حال من تمریناتم را زیر نظر مربی ام مجتبی صابری ادامه می دهم تا در شرایط آمادگی مطلوب قرار داشته باشم.

     

    *در این شرایط به نظر می رسد جای تو و اخلاق پسند که او هم در مسابقات اخیرش نتایج خوبی گرفته در تیم ملی خالی باشد؟

    من نزدیک به دو سال است که در هیچ مسابقه بین المللی شرکت نداشته ام اما در بین پینگ پنگ بازان ایرانی حاضر در رنکینگ بین المللی در رده سوم قرار دارم.

     

    *نفرات ایرانی حاضر در رنکینگ چه کسانی هستند؟

    در حال حاضر نوشاد عالمیان اول است، نیما برادرش دوم است، من سوم هستم و اخلاق پسند چهارم است و با اینکه من مدت زیادی است در پروتورهای بین المللی حضور نداشته ام اما باز هم جوان هایی که فدراسیون روی آنها سرمایه گذاری کرده، نتوانستند جای من را بگیرند. آقای جعفرپور خودش یک پینگ پنگی است و من تعجب می کنم چطور بدون هیچ دلیلی نفراتی مانند من، اخلاق پسند و مدیا لطف الله نسبی را به تیم ملی دعوت نمی کنند.

     

    *فدراسیون در خصوص تو چه موضعی دارد؟

    آنها چیزی به من اعلام نکرده اند اما نمی دانم که چرا در تیم ملی حضور ندارم. من حتی برای بازی های آسیایی گوانگجو هم نمی خواستم تیم ملی را همراهی کنم اما با اصرار فدراسیون راهی این مسابقات شدم و در حال حاضر هم که بازی های آسیایی اینچئون را در پیش داریم، دوست دارم تیم ملی را کمک کنم و تجربه ام را به کمک کشورم بیاورم مگر ما چند اخلاق پسند و عالمیان یا نفرات باتجربه دیگر را داریم که تجربه حضور در المپیک را دارند و نباید به سادگی از کنار نام آنها عبور کرد.

     

    *درباره انتخاب نصرالله سجادی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان چه نظری داری؟

    از این انتخاب بسیار خوشحالم. آقای سجادی از جنس ورزش هستند که خودشان استاد دانشگاه بوده اند و عضو هیات علمی دانشگاه تهران هستند و سالها به عنوان رئیس کاروان های ورزشی ایران در بازی های آسیایی و المپیک حضور داشته اند و تحصیلات عالیه ای دارند و تجربیات فراوانی برخوردار هستند و مشکلات جامعه ورزش را می شناسند و امیدوارم با حضور ایشان مشکلاتی که در گذشته بر سر راه ورزشکاران حضور داشت و لطماتی که آنها دیده اند برطرف شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افشین نوروزی:نمی‌دانم چرا ملی‌پوش نمی‌شوم!/ مشکلی با فدراسیون ندارم"
    تازه ترین اخبار