امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱:۵۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49066
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     حضور نمایندگان تنیس روی میز ایران در تور جهانی آلمان سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان لغو شد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی که قرار بود به دلیل مشکلات مالی از میان پنج نماینده تنها دو بازیکن در مسابقات جهانی تنیس روی میز آلمان…

     

     773900_PhotoA

    حضور نمایندگان تنیس روی میز ایران در تور جهانی آلمان سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان لغو شد.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی که قرار بود به دلیل مشکلات مالی از میان پنج نماینده تنها دو بازیکن در مسابقات جهانی تنیس روی میز آلمان شرکت کنند، امروز خبر رسید که به طور کلی ایران در این رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد.

     

    قرار بود نوشاد عالمیان و جعفرپور سرمربی تیم ملی از لهستان عازم آلمان شوند و پوریا عمرانی هم از ایران به جمع آنها اضافه شود، اما با قطعی شدن لغو حضور ایران در این رقابت ها ملی پوشان ایران امروز از لهستان به ایران باز می‌گردند.

     

    تیم ملی ایران با حضور چهار بازیکن به نام های نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری نیا در رقابت های لهستان شرکت کرده بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور ایران در تور جهانی تنیس روی میز آلمان سرانجام لغو شد"
    1. amidi گفت:

      با سلام عدم حضور در مسابقات ،پس از انجام ثبت نام ،موجب میگردد که فدراسیون ایران جریمه نقدی گردد و در ثبت نامهای بعدی مشکلاتی برایمان ایجاد خواهد شد.راستی چه کسی تاوان این ندانم کاریها و تضعیف روحیه ورزشکاران را خواهد داد.

    2. حمیدی مهر گفت:

      فکر نکنم مشکلی در سطح بین المللی برایمان پیش بیاید چرا که آقای محمد زارع پور اشکذری عضو مکاتبه ای کمیته رسانه و تجهیزات فدراسیون جهانی و عضو ارزشمند هیأت مدیره آسیا این مشکلات را حل می نماید .


    تازه ترین اخبار