امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۶:۰۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49068
    ارسال خبر چاپ خبر
  • علوی: دلیل اصلی ناکامی در لهستان استخدام مربی ساعتی بود

    علوی: دلیل اصلی ناکامی در لهستان استخدام مربی ساعتی بود

    کارشناس تنیس روی میز کشورمان گفت: یکی از دلایل اصلی ناکامی نمایندگان ایران در پروتور جهانی لهستان، استخدام مربی ساعتی برای تیم اعزامی است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور منصور علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: استخدام مربی ساعتی برای تیم اعزامی را باید از دلایل اصلی ناکامی پینگ پنگ بازان در لهستان بدانیم زیرا در طی کمتر از یک ماه گذشته، مسئولان فدراسیون تنیس روی میز برای تیم ملی از سه مربی استفاده کرده اند که چنین چیزی در تاریخ تنیس روی میز جهان حتی در کشورهای در حال توسعه بی سابقه است.

     

     

    کارشناس تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: با نیم نگاهی به عملکرد این سه مربی به سادگی درمی‌یابیم که عوامل ناکامی نمایندگان ایران در لهستان چه مسائلی بوده است، زمانی که علیدخت، سرمربیگری تیم ملی را به عهده داشت تیم ملی با همین نفرات به چند مسابقه بسیار مهم اعزام شد اما فدراسیون در یک اقدام جنجالی نوشاد عالمیان را تنها به مسابقات جام جهانی بلژیک اعزام کرد.

     

     

    علوی اذعان داشت: بعدها از تصاویر لو رفته مشخص شد که در کنار عالمیان یک مربی خارج نشین که بیش از ۲۰ سال است در ایران حضور نداشته حضور داشت، نوشاد در این مسابقات برابر چن آن از چین تایپه ۴ بر ۳ شکست خورد نکته جالب توجه این است که چند ماه قبل و زمان علیدخت نوشاد عالمیان در مسابقات کاپ آسیا هنگ کنگ همین چن آن را ۴ بر صفر برده بود.

     

     

    وی اضافه کرد: همچنین نوشاد در مسابقات جهانی فرانسه موفق شده بود متنت  ازفرانسه را با رنکینگ ۵۰ که در آن زمان بالاتر از وی بود را در خاک کشورش ۴ بر یک شکست دهد اما اکنون در زمان مربی جدید و در لهستان نوشاد به بازیکنی باخته است که  از نظر رنکینگی ۷۳ پله با وی اختلاف داشته که این یک فاجعه به شمار می رود، البته علاوه بر نوشاد دیگر بازیکنان ایران مثل نیما عالمیان و حمیدرضا طاهرخانی نیز در مسابقات قبلی نتایج قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بودند که در لهستان این اتفاق نیفتاد.

     

     

    علوی در تشریح دلایل عدم موفقیت پینگ پنگ بازان در لهستان به موارد دیگری هم اشاره کرد: در مسابقات معتبری مانند پروتور جهانی لهستان به طور معمول تمام تیم ها با آمادگی کامل قدم به میدان گذاشته اند اما سوال اینجاست که بازیکنان کشورمان با کدام آمادگی، کدام اردو و روش های تمرینی جدید وارد این میدان سخت شده اند؟

    برگزاری اردوهای با تاخیر و چند روزه نه تنها مشکلی را برطرف نمی کند بلکه برمیزان مشکلات تنیس روی میز ایران هم می افزاید.

     

     

    وی در خصوص منتفی شدن حضور سه بازیکن تیم ملی ایران در رقابت های آلمان گفت: همانگونه که افکار عمومی اطلاع دارند شرایط در مسابقات آلمان برای بازیکنان ایران بسیار سخت تر از لهستان است زیرا نوشاد عالمیان نابغه تنیس روی میز ایران، که در لهستان از مزایای سید بندی استفاده کرده بود واز مرحله گروهی معاف شده بود در آلمان باید کار خود را از جدول گروهی آغاز کند به همین علت نتیجه گرفتن در این پیکارها سخت تر از لهستان است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مصاحبه مدیر سایت با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با نتایج پروتور لهستان"
    1. Hamid Ehteshamzadeh گفت:

      با سلام جناب علوی در مورد مصاحبه شما در مورد اینکه نوشاد به بازیکنی باخته که ۷۳ پله از و پاینتربوده و باخته خواستم بدین وسیله به موردی اشاره کنم که از نظر این حقیر یک کمی‌ نظر شما را غیر منصفانه میبینم البته به این مسٔله اشاره کنم که در مورد مربی‌ و فدراسیون بعدا بطور مفصل برایتان مینویسم شما حتما اطلاع دارید که همین بازیکن انگلیسی که از نوشاد برد در همین روز هم در قسمت زیر ۲۱ ساله‌ها از نفر اول سید جدول که پاتریک فرانزیسکا است و از نظر رنگیک جهانی‌ بالاتر از نوشاد است به پیروزی رسید و برای آلمان هم هیچ فاجعه ای رخ نداد حالا با یک باخت نوشاد اینهمه فاجعه! این بازیکن انگلیسی در این روز روز طلائی داشته و بهترین بازی خود را در مقابل نوشاد انجام داد و اگر با نظر کارشناسانه به مثل نگاه کنیم فاجعه ای نبود درباره نوشاد من هم بعنوان یک نفر که علاقمند این ورزش هست و خاک خورده سالن پینگ پنگ هستم و در ضمن کسی‌ که چند سال در آلمان در ۲ بوندسلیگا بازی‌ کرده است و چند مدرک مربیگری نا قابل هم در این کشور بدست آورده بعنوان یک کارشناس کم اطلاع از همگی‌ خواهش می‌کنم که با اتحاد و نه با غرض ورزی و باند بازیهای موجود از قبل و حالا و در آینده کمک کنید که این ورزش از بین نرود و بتوانیم تابغه ای دیگر مثل مجید احتشام زاده و نوشاد و نیما عالمیان داشته باشیم با آرزوی موفقیت برای شما وهمگی
      ارادتمند حمید احتشا م زاده

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای حمید احتشام زاده
        با سلام
        احتراما، با تشکر از اظهار نظر وخصوصا توجه حضرتعالی به مسائل مربوط به تنیس روی میز کشور با پیگیری این سایت.
        نظر حضرتعالی یا هردیدگاه و نظر دیگری که موافق یا مخالف نظر ودیدگاه اینجانب باشد قابل احترام خواهد بود.
        در این ارتباط نیاز است در پاسخ به دیدگاه حضرتعالی توضیحاتی داده شود:
        حضرتعالی بعنوان یک علاقمند وبقول خودتان خاک خورده این رشته سالهای سال است از کشور ومسائل جاری دور هستید واخبار و توام با آن گزارشات را بصورت خبری یا مجازی وغیر حضوری دنبال می فرمایید!مشکلات ومسائل ودغدغه های این رشته خصوصا در طی این چهار سال گذشته آنقدر زیاداست که متاسفانه هرکس بخواهد در باره آن اظهار نظر نماید ظاهرا چیزی بجز انتقاد و گلایه نمیتواند بر روی خروجی خود قرار بدهد!
        در باره اینکه بازیکن انگلیسی روز طلایی داشته و موفق شده دیگر بازیکنان قدرتمند را شکست دهد کمترین شک و شبهه ای نداشته واصولا بحث ما متمرکز بر روی این بازیکن نیست.گرچه چنانچه اخبار ما را دنبال کرده باشید درخواهید یافت که اینجانب بارها وبارها اعلام کرده ام که سرعت وپیشرفت جهانی این رشته غیر قابل تصور اما در عوض با این مدیریت چند ساله سرعت و پیشرفت داخلی این رشته لاک پشتی می باشد.
        ممکن است دیدگاه بنده از نظر حضرتعالی مغرضانه باشد اما مطمئنا با این توضیحات بنده هم میتوانم دیدگاه شما را یک سویه و…قلمداد کنم که البته چنین جسارتی نمیکنم تا شاید جریان آزاد اخبار و اطلاعات حداقل در این سایت جاری و روان باشد!
        جناب احتشام زاده:نوشاد عالمیان نتیجه و حاصل ودرنهایت عصاره سرمایه گذاری و عرق ریختنهای فراوانی است و باید توجه داشته باشید که قدرت وتوانایی نوشاد غیر قابل انکار وبحق یک نابغه بی بدیل است.گرچه اگر برای مهران و شاهین و اقشین و….چنین شرایطی از لحاظ زمانی فراهم می شد آنان هم نابغه بودند اینها را که نام بردم وشما نامشان را فراموش کرده اید تماما سوابق قهرمانی وکارنامه آنان نشان میدهد که بیش از آقا مجید قهرمان ایران بوده اند!
        گرچه نظر شما را در باره تشبیه کردن نوشادبا برخی بازیکنان یاد شده در دیدگاه شما نمی پسندم اما به آن احترام می گذارم!
        قهرمانان ونوابغ در تنیس روی میز کشور فراوان هستند اما شما گویا یا نخواسته اید نامی از آنان ببرید یا خدای ناکرده غرضی در کار بوده است!قهرمانان ونوابغی از قبل شاهین اخلاق پسند مهران احدی افشین نوروزی و….که با ریختن عرق و زور بازوی خود سالها سال بدون خوردن حق وحقوق دیگران قهرمان ملی بوده اند نه با زر وزور!
        در باره باند بازی و غرض ورزی نظر داده اید که خوب است در این ارتباط حداقل کمی حضرتعالی با جناب مجید احتشام زاده در باره همکاری با مدیریت فعلی وجبهه گیریهای غیر قابل انتظار در کمیته فنی صحبت نمایید شاید حرف و دلسوزی شما اثری داشته باشد.
        هنوز ماجرای تلخ وتوهین آمیز استفاده ازمربی خارج نشین که از قضا طبق اظهارات فدراسیون فعلی سری در سرهای بوندسلیگا دارد فراموش نشده است! ویادآوری فعالیت شما نیز در بوندسلیگا شبهاتی ایجاد میکند که نکند با این روش زارع پوری مربی بعدی برای بازیکنان حضرتعالی باشید!
        ای کاش سلسله مراتب قهرمانی در ایران را رعایت میفرمودید واول نام بازیکنان المپیکی تنیس روی میز را می بردید وبعد به برادر عزیزتان اشاره میکردید البته شاید این هم یکی از دلایل دوری از کشور وپیگیری اخبار از طریق راه دور باشد!
        در هر صورت منتظر دیدگاه حضرتعالی در ارتباط با بحث مربیگری هستیم
        موفق و موید باشید.

    2. خسرومايلي گفت:

      با سلام

      جناب آقای حمید احتشام زاده لطف فرمائید نظرتون را در باره مربی وکمیته فنی وکمیته آموزش که در حال حاضر باعث شده است پینگ پونگ کشور بیست سال عقب مانده گی را تجربه کند اعلان فرمائید تا ما یکطرفه به قاضی نرفته باشیم

    3. مصطفی ناظمی گفت:

      جناب آقای حمید احتشام زاده

      با سلام و احترام

      بزرگترین مشکل تنیس روی میز ایران پیشکسوتانی میباشند که یا با یک قرار داد باشگاهی(مجید احتشام زاده) مطیع مدیران شده و از درد و رنج پینگ پنگی ها با خبر ولی همراه این خانواده نیستند و یا پیشکسوتان دیگری که پس از سالها دوری از تنیس روی میز و عدم شناخت از ۴۰ سال فعالیت طاقت فرسای زحمتکشان این ورزش ، حالا فیلشان یاد هندوستان افتاده (محسن اسلامی) و فقط برای حضور در ملاقات با مسئولین ورزش و حمایت از عملکرد ضعیف فدراسسیون بکار می آیند و یا پیشکسوتان خنثی و بی اثری که عشقشان قرار گرفتن در جایگاه ویژه مسابقات و سلام و علیک با رئیس می باشد و یا پیشکسوتانی به مانند میر صادقی که به دلیل مشکل داشتن با فدراسیون قبلی هر سخن و دستوری را در کمیته انضباطی اجرایی و هر منصبی را قبول و سپس بدون سر و صدا برکنار می شوند .

      برادر من تنیس روی میز ایران ۲۰ سال است هم از نظر کارشناسی و هم از نظر نیروهای تأثیرگذار و مفید پوست انداخته و عوض شده و شما بی خبرید .

      دیگر آن دوران تمام شده که امثال پایتخت نشینان برای کل ایران تصمیم بگیرند .

      دیگر آن دوران شارلاتانیسم تمام شده که با تهدید و زور بتوان نظراتی را تحمیل و ورزشکار و رقیبی را در حضور پدرش و در امجدیه به باد فحش و ناسزا گرفت .

      دیگر آن دوران تمام شده که ورزشکار قهرمان و مظلومی همچون اکبر بهمنی فقط به دلیل تلاش برای پیروزی مورد هجمه قرار گیرد .

      دیگر آن دوران تمام شده که بتوان با خوابیدن در باد تبلیغات رسانه ای و خانوادگی ، سوابق ، استمرار قهرمانی و از همه مهمتر تأثیرات ملی و بین المللی امثال ناصر نجفی ها ، منوچهر اسلامی ها ، حمید برادران ها ، سیروس وحیدها ، نعمت عالمیان ها ، کاسب ها ، بهمنی ها ، رحمت پناه ها و از نسل جدید احدی ها ، اخلاق پسند ها ، نوروزی ها ، نوشاد ها را نادیده گرفت و همه پینگ پنگ ایران را منتصب به فردی کرد که علی رغم قدمت و طول دوران قهرمانی اش ، در هیچ زمان و دوره ای بعد از قهرمانی ، قدمی برای تنیس روی میز ایران و نسل های بعد از خود برنداشته است .

      خوشحالم که می توانید آزادانه نظرات خود را بیان نمایید . با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم


    تازه ترین اخبار