امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۸:۱۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49081
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت های بین المللی پینگ پنگ پوروتور لهستان، یکشنبه شب با قهرمانی ˈژن دونگˈ پینگ پنگ باز چینی در قسمت انفرادی به پایان رسید.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری ایرنا، ˈژن دونگˈ در فینالی چینی برابر دیگر هموطن خود ˈشو یوˈ به پیروزی رسید و قهرمان شد. این…

    NoPic100x56

    رقابت های بین المللی پینگ پنگ پوروتور لهستان، یکشنبه شب با قهرمانی ˈژن دونگˈ پینگ پنگ باز چینی در قسمت انفرادی به پایان رسید.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری ایرنا، ˈژن دونگˈ در فینالی چینی برابر دیگر هموطن خود ˈشو یوˈ به پیروزی رسید و قهرمان شد. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع ˈژن دونگˈ به پایان رسید.

     

    ˈماتسو کنتاˈ از ژاپن و ˈچانگ چیه یوآنˈ از تایوان نیز به عنوان سوم مشترک قناعت کردند.

     

    در قسمت زنان که ایران در آن نماینده ای نداشت، ˈسیو هیوونˈ پینگ پنگ باز کره جنوبی برابر ˈشنگ دان دانˈ از چین به برتری رسید و قهرمان شد. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود بازیکن کره ای خاتمه یافت.

     

    ˈفوکو هوراˈ از ژاپن و ˈون جیاˈ از چین، عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

     

    تیم ملی پینگ پنگ مردان ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، سروش امیری نیا و حمیدرضا طاهرخانی در این مسابقه ها و در دو رده سنی جوانان زیر ۲۱ سال و بزرگسالان شرکت داشت اما پینگ پنگ بازان ملی پوش کشورمان همگی نمایش بسیار ضعیفی داشتند و خیلی زود از گردونه رقابت ها خارج شدند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ˈژن دونگˈ قهرمان رقابت های انفرادی مردان شد"
    تازه ترین اخبار