امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۹:۲۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49148
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اختیار تام سرمربی تیم ملی را هم دیدیدم

     

     

    اختیار تام سرمربی تیم ملی را هم دیدیدم

    سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: اگر با عدم شرکت ملی پوشان در آلمان برایشان باخت منظور شود، چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد؟

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد ملی پوشان ایران در رقابت های تور تنیس روی میز لهستان اظهار داشت: دوستان پیش از اینکه تیم عازم لهستان شود، می‌گفتند که همه چیز خوب و بازیکنان آماده هستند، اما چه شد که پس از باخت نوشاد می‌گویند او آماده نبود و شرایط خوبی نداشت.

     

    وی ادامه داد: نوشاد جایگاهش این نیست که به بازیکنی که حدود ۵۰ پله از خودش پایین تر است نتیجه را واگذار کند. به نظر من مسئولان باید این موضوع را کالبد شکافی کنند.

     

    سرمربی سابق تیم ملی در خصوص لغو رقابت‌های آلمان هم عنوان کرد: این اتفاقات نشان می‌دهد که سرمربی تیم ملی اختیار تامی که از آن صحبت می‌کرد، ندارد، چون تصمیم ها را در تهران می‌گیرند و سرمربی تیم ملی باید در لهستان آن را اجرا کند.

     

    وی گفت: اگر با عدم شرکت در آلمان ملی پوشان در آنجا باخت برایشان منظور شود، چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد؟

     

    علیدخت عنوان کرد: این چه نوع برنامه ریزی است که یک روز می‌گویند سه نفر باز گردند و دو نفر به روند و یک روز دیگر اعلام می‌کنند نتوانستیم هزینه ها را تامین کل تیم بازگردند. این چه نوع استقلالی است؟

     

    وی تاکید کرد: وقتی از ابتدای کار جعفرپور وضعیت اینگونه است، او چگونه می‌خواهد برای آینده برنامه ریزی کند؟ امیدوارم اختیار تامی که می گفتند به او داده شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: اگر برای ملی‌پوشان در آلمان باخت منظور شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟"
    تازه ترین اخبار