امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲:۴۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49186
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی تنیس روی میز در حالی در مسابقات تور آلمان حاضر نشده است که قبلاً ثبت نام کرده بود و احتمال باخت اجباری بازیکنان وجود دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های تور جهانی تنیس روی آلمان در حالی از فردا چهارشنبه ۲۲ آبان به…

    تیم ملی تنیس روی میز در حالی در مسابقات تور آلمان حاضر نشده است که قبلاً ثبت نام کرده بود و احتمال باخت اجباری بازیکنان وجود دارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های تور جهانی تنیس روی آلمان در حالی از فردا چهارشنبه ۲۲ آبان به میزبانی برلین آغاز می شود که ملی پوشان تنیس روی میز با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی، سروش امیری نیا و پوریا عمرانی در آن ثبت نام کرده بودند.

     

    هر چند حضور پینگ پنگ بازان ایران در رقابت‌های آلمان به دلایل مختلف و ناگفته منتفی شد و آنها از بعد از مسابقات لهستان به جای سفر به برلین به ایران بازگشتند اما فدراسیون تنیس روی میز تاکنون انصراف خود را از این پیکارها اعلام نکرده است.

     

    با این وجود اگر نام نمایندگان ایران در جدول مسابقات برود جلوی نام هر ۵ نفر آنها بدون مسابقه دادن باخت می خورد و این موضوع تأثیر ویژه ای در رنکینگ آنها خواهد داشت که اتفاق عجیب و ناگواری برای پینگ پنگ ایران است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باخت احتمالی پینگ پنگ بازان ایران در آلمان بدون مسابقه"
    1. مرتضی موغلی گفت:

      با سلام.
      چون مسابقات آلمان از ضریب رنکینگ بالایی برخوردار است و بازیکنان ایران در قرعه حضور داشتند و باخت خوردند باید شاهد سقوط چشمگیر همه ی آنها در رنکینگ ماه جدید جهان باشیم.
      تمام کشورها بازیکنان خود را به مسابقاتی اعزام می کنند که رنکینگ خود را بهتر کنند اما ایران بد و بدتر می شود

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب موغلی
        با سلام
        احتراما، ایران نه! بلکه فدراسیون محمد زارع پور وبرخی منفعت طلبان که با پول این رشته نفس می کشند
        باتشکر


    تازه ترین اخبار