امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۳:۲۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49192
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر سابق فدراسیون پنگ پنگ گفت: فدراسیون پینگ پنگ، مشکلات زیادی دارد اما معتقدم مشکل اصلی این فدراسیون، نداشتن نظام و تدبیر است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،«امیر عمیدی» سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره عملکرد ملی پوشان پینگ پنگ ایران در رقابت های بین المللی…

    دبیر سابق فدراسیون پنگ پنگ گفت: فدراسیون پینگ پنگ، مشکلات زیادی دارد اما معتقدم مشکل اصلی این فدراسیون، نداشتن نظام و تدبیر است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،«امیر عمیدی» سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره عملکرد ملی پوشان پینگ پنگ ایران در رقابت های بین المللی پوروتور لهستان به شکست نوشاد عالمیان در نخستین دیدارش در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: شکست عالمیان را باید از دو نظر بررسی کرد یکی اینکه آیا این بازیکن در بهترین شرایط برای اعزام بوده است یا خیر، دوم اینکه فدراسیون پینگ پنگ چه برنامه ای برای آماده سازی ملی پوشان از جمله نوشاد عالمیان داشته است.

     

    وی افزود: طبق اخباری که دارم، بازیکنان تیم ملی پینگ پنگ ایران فقط شش روز را در اردو بوده و برهمین اساس فدراسیون در برنامه ریزی برای آماده سازی بازیکنان کار خاصی نکرده و مشکل اصلی به آنان باز می گردد.

     

    این کارشناس پینگ پنگ ادامه داد: اگر قرار است تیم ملی در یک تورنمنت و یا رقابتی شرکت کند، باید فدراسیون که متولی این تیم است با برنامه ریزی لازم، بازیکنان را به موقع برای آن رقابت ها آماده کند که در این مورد این گونه نشده است.

     

    عمیدی در همین ارتباط به نتایج ضعیف ملی پوشان پینگ پنگ کشورمان در رقابت های بین المللی لهستان اشاره کرد و اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی کشورمان از نظر بدنی و ذهنی اصلا آماده شرکت در این رقابت ها نبودند و نتایج آنان به خوبی این مساله را تایید می کند.

     

    وی ادامه داد: البته نوشاد عالمیان برای تطابق خود با مسابقات، زمان بیشتری در اختیار داشت. او در مسابقات گروهی شرکت نداشت از این رو می توانست همراه مربی اعزامی به موقع عملکرد رقبایش را تجزیه و تحلیل کند و با آمادگی بیشتری مسابقه می داد.

     

    به گفته وی، احمد جعفری پور مربی نوشاد عالمیان در این مسابقات نتوانست به خوبی به وظیفه خود عمل کند و او را به سطح آمادگی لازم برساند هرچند که خود نوشاد نیز آماده نبود.

     

    به اعتقاد وی، نوشاد قرار بود در کشوری به میدان برود که یکی از قطب های پینگ پنگ دنیا به شمار می رود. از این رو باید بیشتر خود را آماده می کرد.

     

    عمیدی تصریح کرد: برترین پینگ پنگ باز ایران، خود بهتر از هر کس دیگری می داند آماده است یا خیر. او اگر می داند به قدر کافی آماده نیست نباید در تورنمنت های بین المللی به خصوص تورنمنت های معتبر شرکت کند زیرا این مساله بیش از همه به خودش آسیب می رساند.

     

    دبیر سابق فدراسیون پینگ پنگ با بیان اینکه در رقابت های پوروتور لهستان تعدادی از نفرات اول تا دهم شرکت داشتند، اضافه کرد: شرکت در این گونه رقابت ها آمادگی می خواهد و اگر پینگ پنگ بازان می دانند از نظر ذهنی و جسمی آماده نیستند نباید در آن مسابقه شرکت کنند تا به اعتبار خود و پینگ پنگ ایران لطمه ای وارد نشود.

     

    عمیدی در خصوص بازگشت تیم ملی پینگ پنگ از لهستان در حالی که آنان برای شرکت در رقابت های پوروتور آلمان نیز ثبت نام کرده بودند نیز گفت: طبق قوانین فدراسیون بین المللی پینگ پنگ هر بازیکنی که در پورتوری نام نویسی می کند و قبل از شروع مسابقات انصراف دهد به طور حتم علاوه بر جرایم نقدی، نمره منفی می گیرد و اگر جرایم نقدی در نظر گرفته شده پرداخت نشود، از شرکت این بازیکنان در مسابقات بعدی جلوگیری می شود.

     

    وی در باره استعفای ناگهانی ابراهیم علیدخت و اینکه آیا این موضوع نیز در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار بوده است یا خیر نیز گفت: به طور حتم این موضوع بی تاثیر نبوده است و اگر این اتفاق نمی افتاد، شاید وضعیت به گونه دیگری بود که البته با توجه به مواردی که عنوان شد در این یک مورد خاص حضور ابراهیم علیدخت نمی توانسته تاثیر زیادی بر عملکرد بازیکنان داشته باشد.

     

    عمیدی در باره مساله معافیت سربازی نوشاد عالمیان که این روزها مورد مناقشه این بازیکن و مسوولان فدراسیون پینگ

     

    پینگ واقع شده است نیز اظهار داشت: وقتی برای کسی توقعی ایجاد می شود، اگر توقع اش برآورده نشود باعث رنجشش می شویم و این موضوع دلیل اعتراضات نوشاد عالمیان است.

     

    البته حل کردن موضوع سربازی نوشاد عالمیان کار دشواری نیست و اگر فدراسیون پینگ پنگ تدبیر داشته باشد می تواند با گرفتن یک امریه ساده و گذراندن دوره آموزشی همانطور که سایر قهرمانان ملی از تسهیلاتی در این مورد بهره مند شده اند، این ورزشکار نیز می تواند از این خدمات بهره مند شود.

     

    وی در این خصوص به مسعود یعقوبی پینگ پنگ باز شیرازی که امریه داشت، اشاره کرد و افزود: این بازیکن با این تدبیر به راحتی دوران سربازی اش را به عنوان سرباز قهرمان سپری کرد و بسیار نیز راضی بود چرا که به تمام امور ورزشی اش در طول مدت سربازی اش رسید.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی: مشکل پینگ پنگ نداشتن نظام و تدبیر است"
    تازه ترین اخبار