امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۳:۴۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49256
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیرهیئت تنیس روی میز کردستان از برگزاری مسابقات نونهالان و نوجوانان دسته برتر کشور در سنندج خبر داد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباد زینبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دور برگشت رقابت های تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان دسته برتر کشور با حضور شش تیم برتر…

     

    دبیرهیئت تنیس روی میز کردستان از برگزاری مسابقات نونهالان و نوجوانان دسته برتر کشور در سنندج خبر داد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباد زینبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دور برگشت رقابت های تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان دسته برتر کشور با حضور شش تیم برتر این رقابت ها در سنندج برگزار می شود.

     

    وی با اشاره به اینکه این مسابقات طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه سال جاری در خانه تنیس روی میز کردستان در سنندج برگزار می شود، افزود: در این مسابقات شش تیم برتر کشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان در سنندج برگزار می شود.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان کردستان ادامه داد: در این رقابت ها تیم شهرداری سنندج، هیئت قم، هیئت اصفهان، نفت و گاز گچساران، هیئت اراک و هیئت همدان به مدت دو روز در سنندج با هم به مسابقه می پردازند.

     

    وی با بیان اینکه مرحله اول و دوم این رقابت ها در اصفهان و بندرعباس برگزار می شود عنوان کرد: مرحله نهایی نیز با حضور شش تیم برتر در سنندج برگزار می شود.

     

    زینبی به بازیکنان تیم شهرداری سنندج حاضر در این رقابت ها عنوان کرد: متین حیدری، دانیال شخیله، زانا عبدالهی، آروین ایوبی،فرید کم آذر، آریان امیری حسینی و آریان رحیمی شش بازیکن تیم شهرداری سنندج هستند که در این رقابت ها با حریفان خود مسابقه می دهند.

     

    سرپرستی تیم شهرداری سنندج را عبدالله ایوبی بر عهده دارد، سرمربی این تیم جمیل لطف الله نسبی است و علی غفاری نیز به عنوان مربی تیم مشغول به فعالیت است

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز نونهالان دسته برتر کشور در سنندج برگزار می شود"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام
      سید جان! این مسابقات دور رفت از مرحله نهایی لیگه.
      تیم نفت و گاز گچساران تنها تیمیه که در همه ادوار این لیگ حضور داشته؛ سابقه ۸ دوره قهرمانی و ۲ دوره نایب قهرمانی و ۲ دوره حضور در مسابقات جهانی در کشورهای اسپانیا و الجزایر، از جمله افتخارات این تیمه.

    2. amidi گفت:

      با سلام اقا جمیل لطف اله نسبی سر مربی تیم شهرداری بانه است که در مسابقات امید و جوانان شرکت دارد احتمالا اشتباه شده است . برای همه تیمهای حاضر در سنندج ارزوی سفری خوش و با خاطره و کسب موفقیت مورد نظرشان را دارم


    تازه ترین اخبار